تداوم رویداد «فهما» باعث تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری در کشور می شود

تکلو با بیان اینکه تداوم رویداد فهما باعث تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری در کشور خواهد شد، گفت: «فهما» مظهر کارآمدی کانون های مساجد است و توانسته فعالیت های فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و هنری کانون ها در سطح محلات را به خوبی نمایش دهد.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:شبکه فهما یک فرصت برای تعامل بیشتر کانون های مساجد و مسجدی ما است و قابلیت اثرگذاری در سطح کشور دارد، رویداد فهما یک رویداد چند وجهی و دارای ابعادی است که در قدم اول موفق شدیم با هویت کانون ها بیش از پیش آشنا شویم و زمینه ای فراهم شود تا با ارکان کانون و مسجد آشنا شویم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به ثبت اطلاعات بیش از ۸۰ درصد کانون های استان در سامانه بچه های مسجد، ادامه داد: زمانی اطلاعات مورد بهره برداری قرار می گیرد که اطلاعات صحیح باشد و هر چه این اطلاعات صحیح تر باشد شاهد استفاده بهینه تر از آن نیز خواهیم بود که رویداد ملی فهما این امکان را برای ما فراهم کرد.

 

وی با بیان اینکه «فهما» مظهر کارآمدی کانون های مساجد است و توانسته فعالیت های فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و هنری کانون ها در سطح محلات را به خوبی نمایش دهد، افزود: «فهما» رویکرد نوین فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور است.

 

تکلو گفت: رویداد فهما سبب شده رقابت سالمی در بین کانون های مساجد در سطح استان و کشور شکل بگیرد و همه مدیران کانون ها شاهد رتبه و جایگاه خود از نظر کسب امتیاز با توجه به میزان ثبت فعالیت در استان و شهر خود باشند و همین امر هم سبب منسجم تر و بیشتر شدن فعالیت کانون های مساجد شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی شناخته شدن فعالیت های کانون را مساجد را یکی از اهداف و برنامه های اجرای طرح فهما بیان کرد و اظهار داشت: شناسایی ظرفیت ها و خلاقیت موجود و نهفته در بین کانون های مساجد از دیگر اهداف فهما است که توانسته فرصت سازی برای مراکز فعال داشته باشد.

 

وی گفت:تداوم طرح ملی فهما باعث تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح کشور خواهد شد و در سال جاری نیز با توجه به تجربه سال های قبل تولیدات و فعالیت های کانون ها از کیفیت بهتری برخوردار است.

کد خبر 1127100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha