دیدار اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» با کادر درمان روستای شوراب کبیر

اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» به مناسبت میلادحضرت زینب (س) و به منظور قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان با کارکنان خانه بهداشت روستای شوراب کبیر دیدار کردند.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری «وفا» به مناسبت میلادحضرت زینب (س) و به منظور قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان با کارکنان خانه بهداشت روستای شوراب کبیر دیدار کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: امید است که با این کار بتوانیم قدردان زحمات شبانه روی این عزیزان در طی این مدت زمان که با ویروس کرونا مواجه هستند باشیم.

 

وی ابرازکرد: پزشکان و پرستارانی که امروز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند عمل آنها مصداق «کَالمُجاهِدِ فی سبیلِ الله» است و قطعا نزد خداوند اجری عظیم خواهند داشت.

 

يزدانی چم حيدری تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی با شیوع ویروس کرونا، کادر درمان با تلاش شبانه روزی در مداوای بیماران، برای کسب رضای خدا ایثار و جانفشانی می‌کنند و لذا قدردانی از این عزیزان کار بسیار کوچکی است که ما اعضای کانون «وفا» می توانیم انجام دهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: پرستاران نشان دادند که برای نجات جان انسان ها، از جان خودشان می گذرند و در ایام بیماری کووید ۱۹دیدیم که چگونه پرستاران کشور در عرصه خدمت، به فیض شهادت نایل شدند.

 

وی با اشاره به تهیه کلیپ پرستاران و بارگزاری آن در فضای مجازی، افزود: برای کمک به پرستاران و کادر درمان باید دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا زنجیره شیوع ویروس منحوس کرونا قطع شود.

 

کد خبر 1127158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha