پروژه های بزرگ لرستان تامین اعتبار می شوند

زیویار تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام را از اولویت های دولت برشمرد و گفت: در این راستا پروژه های بزرگ و ملّی در لرستان توسط صندوق توسعه ملّی تامين اعتبار می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» در سخنانی با اشاره به دیدار با رئیس صندوق توسعه ملی، اظهار داشت: این دیدار با هداف جذب اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام استان انجام گرفته است.

 

وی با بیان اینکه تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام در اولویت برنامه های دولت  سیزدهم قرار دارد، بیان کرد: این اقدام با در نظر گرفتن طرح های عمرانی اولویت دار در دستورکار قرار دارد.

 

استاندار لرستان ادامه داد: در جلسه ای که به منظور پیگیری مسائل و مشکلات استان در حوزه اقتصادی با دکتر غضنفری در محل صندوق توسعه ملی برگزار گردید بر حمايت مالی از پروژه های اقتصادی استان تاكيد شد.

 

زیویار اظهار داشت: با توجه به لزوم پیگیری تامین اعتبار پروژه های مهم و اولویت دار استان، گزارشی از وضعیت طرح های اقتصادی استان در این جلسه ارائه گردید .

 

وی تصریح کرد: رئیس صندوق توسعه ملی در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای حمايت از پروژه های استان از نظر تامین منابع ارزی و ريالی، در رابطه با  همكاری در تامين منابع مورد نياز استان بخصوص در بخش صنعت و گردشگری قول مساعد داد .

 

زيويار در اين نشست ضمن تشريح وضعيت استان به لحاظ محرومیت ها و لزوم ایجاد اشتغال و از طرفی نياز واحدهای بزرگ و نيمه تمام به منابع مالی، نقش صندوق توسعه ملی را در راه اندازی اين واحدها بسیار اثر بخش عنوان کرد .

کد خبر 1127181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha