توزیع بیش از ۱۰۰۰دستگاه بخاری بین مددجویان مازندرانی

عمادی ترکامی گفت: به همت کمیته امداد استان مازندران هزار و ۲۵۵دستگاه بخاری گازسوز بین مددجویان مناطق محروم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید موسی عمادی ترکامی»، امروز(۲۴آذر) در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت، اولویت بخشی به نیازهای مددجویان ساکن مناطق محروم و روستایی استان است، اظهار کرد: در همین راستا لوازم گرمایشی با اولویت خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و روستایی، بین محرومین توزیع شد.

 

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران از توزیع هزار و ۲۵۵دستگاه بخاری گازسوز بین مددجویان مناطق محروم خبر داد و افزود: بخاری ها حسب نیاز مددجویان در سه مدل بزرگ، متوسط، کوچک با هم افزایی ۵۰ درصدی خیران تهیه و بین مددجویان توزیع شده است.

 


وی تصریح کرد: بخاری ها در دو مرحله از کمیته امداد مرکز تهیه شد، که در مرحله  اول ۵۷۶دستگاه و در مرحله دوم ۶۷۹دستگاه مجموعاً به قیمت دو میلیارد و ۳۸۲ میلیون و ۳۰۰هزار تومان تهیه شد  که ۵۰ درصد آن از سوی خیرین مساعدت شد.

 

 

عمادی بیان کرد:  هزار و ۳۶۱دستگاه آبگرمکن نیز به ارزش دو میلیارد و ۴۶۹میلیون تومان بین مددجویان مناطق محروم توزیع شده است.

 

 

وی گفت: همچنین در سالجاری هزار و ۱۹۰ دستگاه  کولر اسپیلیت مجموعا به ارزش ۱۴میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان با کمک خیران تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

 

 

عمادی از همراهی و مشارکت خیران در راستای کمک به نیازمندان و مددجویان تقدیر کرد.

 

کد خبر 1127191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha