پویش مردمی «سرباز و سردار» در قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام سیدی از برگزاری پویش مردمی «سرباز و سردار» به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با موضوع آثار و تولیدات چندرسانه‌ای پیرامون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در قم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد سیدی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پویش مردمی «سرباز و سردار» با موضوع  آثار و تولیدات چندرسانه‌ای پیرامون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود.

 

معاون امورفرهنگی و ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری قم افزود: پویش سرباز و سردار ویژه گروه‌های سنی مختلف و به صورت انفرادی و جمعی طراحی شده است؛ در این پویش ارسال آثار در هر بخش آزاد است و به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز ویژه نقدی به همراه لوح تقدیر اهدا می شود.

 

وی تصریح کرد: قالب‌های ارسال آثار به این پویش مردمی در بخش مکتوب شامل نشریه، یادداشت و نقاشی، در بخش دیجیتالی شامل موشن گرافی و استاپ موشن، در بخش تصویری شامل مصاحبه، مستند، فیلم کوتاه، کلیپ و نماهنگ، در بخش گرافیک شامل عکس‌نوشته، اینفوگرافی، در بخش پوستر، صوتی شامل پادکست، اجرای سرود و نمایش رادیویی و در بخش برنامه‌های جمعی شامل مسجد محور و یادواره سرباز و سردار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین  سیدی با اشاره به زمان ارسال آثار به پویش مردمی سرباز و سردار گفت: علاقمندان تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری می توانند از طریق آی دی @sarbaz_sardar۱۴۰۴_admin در پیام‌رسان ایتا اقدام کنند ضمن اینکه آثار تولیدی، علاوه بر ارسال به جشنواره، به نام خالق اثر در کانال: @sarbaz_sardar۱۴۰۴ در ایتا منتشر خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه پویش مردمی واقع در گلزار شهدای بهشت معصومه (س)، ساختمان شهید خزعلی، قرارگاه فرهنگی جهادی نیم پلاک مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۰۹۹۲۵۳۱۷۸۵۱  تماس حاصل کنند.

کد خبر 1127208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha