کانون امام علی(ع) شهرستان قدس پیشتاز سومین رویداد ملی فهما استان تهران

کانون فرهنگی هنری امام‌علی علیه السلام کانون پیشتاز در شهرستان قدس واستان تهران و جزء ۴۰ کانون برتر در سطح کشور است، این کانون تاکنون بیش از ۱۴ هزار امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب کرده است.

حجت الاسلام محمد مقدم مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد:این کانون در سه شبستان و 12 رواق سامانه بچه های مسجد فعالیت های مستمر و خوبی دارد.

وی از عضویت ۳۰۰ نفر در کانون خبر داد و افزود: بیشترین فعالیت کانون در شبستان فرهنگ و رواق نور، کتاب، همدلی، رسانه و دانش است و تاکنون بیش از ۳۰۰ خبر از کانون در خبرگزاری های مختلف و علی الخصوص شبستان و فهما منتشر شده است.

امام جماعت مسجد جامع شهرستان قدس از کسب 1400 امتیاز کامل در رواق همدلی، کتاب و نور توسط کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) خبر داد و گفت: در رواق همدلی ۲۰هفته سه شنبه های تکریم برگزار شده، در رواق رسانه ۳۰۰ خبر کانونی ثبت و طرح پیوند ملی مسجد و مدرسه طرح های بومی و کلاس های آموزشی نیز انجام شده است.

حجت الاسلام مقدم بیان کرد: در رواق کتاب، طرح شنبه های کتاب برگزار و فهرست نویسی کتاب‌های کتابخانه انجام شد و در رواق نور نیز ۱۰ نفر در مسابقات مدهامتان شرکت کردند و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: تاکنون دو سرود بارگذاری و یک سرود در حال تولید است که به زودی انجام می شود، همچنین یک گروه نمایش نیز در حال فعالیت است.

مدیر کانون فهما امام علی(ع) ادامه داد: این کانون در رواق قلم؛ محفل ادبی و آثار ادبی اعضای کانون را ثبت و در رواق ترنج آثار تجسمی همانند خوشنویسی، عکاسی و نقاشی همراه با نمایشگاه را درج کرده داده و یک نرم افزار تولید و در سایت بارگذاری کرده است.

حجت السلام مقدم با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) کانونی اول در شهرستان قدس و استان تهران و جزء ۴۰ کانون برتر در سطح کشور است، گفت: این کانون تاکنون بیش از ۱۴ هزار امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب کرده است.

وی یادآور شد: این کانون سال گذشته نیز جزء کانون‌های پیشتاز استان بوده و در کشور رتبه ۶۰ را کسب کرده است.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) به آدرس شهرستان قدس بلوار ۴۵ متری انقلاب مسجد جامع واقع گردیده است.

کد خبر 1127221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha