گروه سرود شهید پایدار میزبان گردهمایی گروه های سرود استان کرمان 

ایمان عباس زاده گفت: امروز با حضور اساتید سرود از موسسه فرهنگی هنری کساء تهران به میزبانی گروه سرود شهید پایدار، ۲۱  گروه سرود سطح استان کرمان گرده هم آمده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۴ آذر ماه گردهمایی مربیان و سرپرستان گروه های سرود استان کرمان با حضور موسسه فرهنگی هنری کساء تهران در سالن کنفرانس اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در حال برگزاری است.

«ایمان عباس زاده» در حاشیه این گردهمایی، گفت: امروز با حضور اساتید سرود از موسسه فرهنگی هنری کساء تهران به میزبانی گروه سرود شهید پایدار، ۲۱  گروه سرود سطح استان کرمان گرده هم آمده اند.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد الرسول جیرفت افزود: این گروه های سرود از هفت شهرستان جنوبی کرمان و همچنین از شهر کرمان، بافت و راین هستند.

وی با اشاره به این مطلب که برنامه های متنوعی برای مربیان و سرپرستان در نظر گرفته شده، ابراز کرد: برنامه ها از ساعت ۸ صبح با معرفی گروه های سرود آغاز شده و اکنون کارگاه آموزشی سرود در حال برگزاری است.

عباس زاده با اشاره به این که برنامه ها تا ساعت ۱۷ و سی دقیقه عصر ادامه دارند، بیان کرد: عصر نیز ۲ کارگاه آموزشی دیگر برگزار می‌شود و سپس نیز دورهمی پرسش و پاسخ است و پایان بخش این گردهمایی برگزاری آزمون است.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت یادآور شد: به کلیه مربیان و سرپرستان گروه های سرود شرکت کننده در این گردهمایی گواهی اعطا می شود.

وی در خاتمه با یادآوری این مطلب که بنده از سوی موسسه کساء تهران نمایندگی گروه های سرود استان کرمان را بر عهده دارم و در گردهمایی مشهد حضور پیدا کردم، عنوان کرد: گردهمایی امروز نیز با هدف بررسی توانمندی های گروه های سرود استان و توانمندسازی آنها در حال برگزاری است.

کد خبر 1127228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha