راهیابی ۳ نوجوان مسجدی کانون «دوستان آسمانی» به طرح ملی تلاوت «شباب الرضا (ع)»

گواهیان از راهیابی سه نوجوان مسجدی عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم به طرح ملی قرآنی تلاوت «شباب الرضا (ع)» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا (ع)» با شرکت نوجوانان از ۲۸ استان کشور برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، اظهار کرد: قرآن‌آموزان در این رویداد قرآنی پس از برگزاری کلاس های آموزشی در نهایت بر مبنای تلاوت استاد تقلیدی، تلاوت خود را ضبط کرده و برای ستاد اجرایی ارسال کردند که پس از ارزیابی و کارشناسی اساتید ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا (ع)»، نفرات برگزیده برای شرکت در دوره اصلی طرح ملی تلاوت منتخب و اعلام شدند.

 

به گفته وی 2 جلسه آموزشی بر مبنای کتاب پیش نیاز طرح برای یادگیری اصول صحیح تقلیدی‌خوانی که یک جلسه تئوری و توضیحات پنج محور اصلی اصول تقلیدی‌خوانی و یک جلسه عملی با حضور قرآن آموزان و نحوه صحیح اجرای این اصول توسط آموزش ستاد اجرایی برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه پس از این جلسات قرآن‌آموزان با یادگیری نحوه انتخاب استاد الگو و نحوه تقلیدی‌خوانی یکی از اساتید را برای تقلید انتخاب و بخش اول را تمرین کردند، عنوان کرد: کلاس‌ها در ۶ جلسه به صورت تمرین و اجرای تلاوت در بستر وبینار و طبق کتاب پیش‌نیاز طرح بر سه محور حفظ، مفاهیم و تلاوت برنامه‌ریزی و توسط موسسات مجری و اساتید استان‌ها برگزار شد.

 

گواهیان از برتری سه قرآن آموز عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در این طرح، خاطرنشان کرد: «رضا نصیری»، «سینا خادم پیر» و «امیرحسین خادم پیر» سه نوجوان این کانون هستند که به طرح ملی تلاوت «شباب الرضا (ع)» راه پیدا کردند.

 

وی در پایان برای نوجوانان قرآن آموز مسجدی در این کانون فرهنگی و هنری آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 1127233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha