جوانان با شرکت در مسابقات مدهامتان توانایی‌های خود را در زمینه قرآنی نشان می‌دهند

حجت الاسلام کلات پور، گفت: جوانان با شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان توانایی ها و استعدادهای خود را در زمینه قرآنی نشان می دهند.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان  باعث بهتر شدن روحیه جوانان و نوجوانان در جامعه می شود و این فرصت را به جوانان و نوجوانان می دهد تا خود را محک بزنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان  زمینه ای فراهم می کند تا نوجوان و جوان برای فراگیری معارف قرآن کریم تلاش کرده و زندگی خود را با آیات قرآن کریم تطبیق دهند.  

 

وی خاطر نشان کرد: مسابقات قرآنی مدهامّتان به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد در حال برگزار است  و ستاد استان بنابر صلاحدید و تشخیص شرایط می تواند نسبت به برگزاری حضوری مسابقات اقدام و در پایان فر برتر رشته هایی که مرحله کشوری دارند جهت شرکت در مرحله کشوری دعوت خواهند شد.   

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: دختران و پسران زیر ۷ سال تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال در رقابتی سالم شرکت می کنند  تا  استعدادهای قرآنی آخود را کشف و پرورش دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با اجرای برنامه های قرآنی توانسته اند فعالان این عرصه را جذب مساجد کنند.

کد خبر 1127237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha