استقبال بی نظیر کانون های مساجد از مسابقات قرآنی «مدهامتان»

فاضلی زاد، گفت: جوانان و اعضای کانون های مساجد با شور اشتیاق از پانزدهمین جشنواره قرآنی« مدهامتان» استقبال کردند.

بهرام فاضلی زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شناسایی ظرفیت ها و فراگیر شدن فعالیت ها و ترغیب جوانان و نوجوانان به شرکت در مسابقات قرآنی از برنامه ها و اهداف جشنواره قرآنی  است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: پانزدهمین دوره از مسابقات«مدهامتان »در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی در حال برگزار است .

 

وی با بیان اینکه «مدها متان» عنوان بزرگترین رویداد قرآنی بچه‌های مسجد است خاطر نشان کرد: «مدهامتان» به معنای دو باغ خرم و سبز و برگرفته از آیه شریفه ۶۴ سوره مبارکه الرحمن است.

 

فاضلی زاد با اشاره به فرآیند ثبت نام  در این جشنواره قرآنی  تصریح کرد: فرآیند ثبت‌نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مُدهامتان در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده است،و بعد از تایید مدیر کانون آثار ارزیابی می‌شود و فعالیت‌های استانی در قالب تیم‌های داوری هر استان به صورت مجزا بررسی می‌شوند و بعد از این مرحله، آثار برتر در سامانه «بچه‌های مسجد» بارگذاری و نهایتا در ستاد مرکزی داوری‌های نهایی در مرحله ملی صورت بگیرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت:جشنواره «مدهامتان» با هدفت رغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌ها  و باعث  ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان شده است.

کد خبر 1127256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha