پروژه آبرسانی به ۱۸ روستای خراسان شمالی آماده افتتاح شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: بزرگترین پروژه آبرسانی خیِّرساز در خراسان شمالی که در شهرستان مرزی راز و جرگلان اجرا و آماده بهره برداری شده، ساکنان ۱۸ روستا را بهره مند می کند.

«غلامحسین ساقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آماده افتتاح بودن پروژه آبرسانی به ۱۸ روستای استان خبر داد و اظهارداشت: این پروژه ها در روستاهای شهرستان های رازوجرگلان و مانه و سملقان و با همت یکی از خیران و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان شمالی اجرا شده و فردا افتتاح خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: این پروژه، آب مورد نیاز روستاهای سوخسو هاشم، تلکه قوز، مزارجان، پشنده، مزرعه بچه دره، ایپکلی، کمیلی، اسمی دولان، اشرف دره، حسین آباد، تنگه راز، اشتوت پائین، راستقان، چالتپک، کوه قلعه، چاقان، شش خانه و سوخلی را در قالب مجتمع ۱۸ روستایی اشرف دره تامین می کند.

 

ساقی اظهارداشت: این فرد خیّر، مبلغ ۲۸ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال در این زمینه مشارکت کرده و شرکت آب و فاضلاب استان هم ۱۹۲ میلیارد ریال در این زمینه هزینه کرده است.

 

وی افزود: در این پروژه اجرای  ۳۳ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و احداث ۵ باب مخزن ذخیره آب با حجم ۵۲۰ مترمکعب، برق رسانی به یک باب ایستگاه پمپاژ و بهسازی سه دهنه چشمه توسط بنیاد نیکوکاری فرهنگی ابراهیمی و مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیان کرد: این شرکت هم در این پروژه ۱۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، ۱۰ باب مخزن ذخیره آب با حجم  ۹۲۰ مترمکعب، برق رسانی به یک باب ایستگاه پمپاژ و بهسازی ۵ دهنه چشمه را اجرا کرده است.

 

پروژه آبرسانی به ۱۸ روستای استان با حضور «حاج اکبر ابراهیمی» مدیرعامل بنیاد نیکوکاری فرهنگی ابراهیمی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان خراسان شمالی روز پنج شنبه در روستای اشرف دره افتتاح خواهد شد.

 

 

کد خبر 1127263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha