آغاز به كار شانزدهمین جشنواره تلاوت های مجلسی در مازندران

شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت های مجلسی قرآن كریم كه به میزبانی استان مازندران در حال برگزاری است، از سه شنبه ۲۳ آذر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قائمشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن ؛ «صفا رنجبر» دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره تلاوت های مجلسی مازندران، گفت: شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت های مجلسی قرآن كریم كه به میزبانی استان مازندران در حال برگزاری است، از سه شنبه ۲۳ آذر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قائمشهر افتتاح شد. در این رویداد قرآنی كه در ۶ گروه برگزار می‌شود، بیش از ۷۰ قاری برتر از استان‌های مختلف كشور به مدت سه روز از ۲۳ تا ۲۵ آذر با هم رقابت می‌كنند. رقابت‌های نهایی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی قرآن بصورت زنده و مستقیم از شبكه‌های سراسری قرآن و سیمای شبكه تبرستان پخش خواهد شد. آراء مردمی نافذ در انتخاب قاریان است كه با آراء كمیته داوری تجمیع می شود. برگزیدگان این جشنواره مستقیما برای جشنواره بین المللی انتخاب می شوند.



مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.radioquran.IR از پخش زنده شبكه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند.
از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

📻 fm ۱۰۰ mhz

آدرس صفحات رادیو قرآن در فضای مجازی:

🌐 www.radioquran.ir

instagram.com/radioquran_ir
🆔

http://sapp.ir/radioquran 🆔

https://www.aparat.com/radioquran.ir 🆔

راه های ارتباطی ما:

📩 ۳۰۰۰۰۱۰۰

۰۲۱۲۲۰۵۱۶۳۲_۰۲۱۲۲۰۴۳۰۱۷

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1127264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha