انتشار بیش از ۸۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در فارس

حجت الاسلام انصاری نژاد گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با همکاری نویسندگان در ۹ ماه گذشته بیش از ۸۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در فارس منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمدحسین انصاری نژاد»، امروز (چهارشنبه 24 آذر) با اشاره به روند مطلوب انتشار کتاب دفاع مقدس در فارس در جمع خبرنگاران گفت: طی 9 ماهه گذشته بیش از 80 عنوان کتاب دفاع مقدس در فارس منتشر شده است.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: بدین ترتیب بیش از 80 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس به چاپ رسیده است.

وی اضافه کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با هدف اشاعه فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس با هدف جمع آوری و چاپ خاطرات و زندگینامه شهدا و رزمندگان با همکاری نویسندگان بیش از 80 عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس، ایثار و شهادت را در قالب های رمان، داستان، تاریخ، خاطره، شعر و پژوهش منتشر و راهی بازار کرده است.

حجت الاسلام انصاری نژاد تاکید کرد: حداقل 15 عنوان این کتاب ها دارای قابلیت های اثر شاخص ملی هستند و تا پایان سال نیز 30 عنوان کتاب با موضوعات مختلف در حوزه دفاع مقدس چاپ خواهد شد.

وی با اشاره به تهیه 10 عنوان کتاب صوتی با موضوع دفاع مقدس استان فارس نیز گفت: تا پایان امسال 20 عنوان کتاب صوتی دیگر در این خصوص تدوین و تولید خواهد شد.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: نویسندگان آثار حوزه دفاع مقدس استان فارس از پیشکسوتان و جوانان خوش ذوق و سرشار از شور شهدایی هستند.

کد خبر 1127269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha