معرفی ۵۰ فرصت شغلی کم سرمایه بر در شیراز

کوشکی گفت: در نمایشگاه «فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر» که در شیراز برگزار شده است بیش از ۵۰ فرصت شغلی که با سرمایه کمتر از ۱۰ میلیون تومان قابل راه اندازی است به بازدیدکنندگان معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حشمت کوشکی»، امروز (چهارشنبه 24 آذر) در آئین افتتاح نمایشگاه «فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر» که در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس بر پا شد، گفت: ترویج فرهنگ اشتغال زایی مهارت آموختگان با سرمایه های خرد از اهداف این نمایشگاه بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس افزود: از سایر اهداف نمایشگاه «فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر» می توان به ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزی به عنوان ضرورت اشتغال پایدار با تاکید بر مشاغل ارزان، ارتقا فرهنگ کار و کار آفرینی در جامعه و جهش مهارت و حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین در راه اندازی کسب و کار اشاره کرد.

وی با اشاره به دامنه وسیع خدمات آموزش فنی و حرفه ای عنوان کرد: بهره مندی افراد مختلف از این آموزش ها و برخورداری آنها از یک یا چند مهارت نقش مطلوبی در سرعت بخشی به اشتغال زایی در جامعه و برخورداری از کسب و کار می شود.

کوشکی تصریح کرد: کسب مهارت های فنی و حرفه ای موجب دست یابی به شغل پایدار و با درآمد کافی می تواند منجر شود و در این نمایشگاه بیش از 50 فرصت شغلی که با سرمایه کمتر از 10 میلیون تومان قابل راه اندازی است به بازدیدکنندگان معرفی می شود.

خاطر نشان می شود، این نمایشگاه 24 و 25 آذر از ساعت 9 تا 17 در محل اداره کل آموزش فنی حرفه ای فارس پذیرای بازدید کنندگان است.

کد خبر 1127319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha