۶۰۰ هزار واحد تولیدی صنفی در کشور فعال هستند

حسن پور گفت: ۶۰۰ هزار واحد تولیدی صنفی در کشور فعال هستند که باید برای جهش تولید و تحقق شعار سال کمک کنند و ما نیز علاوه بر تقویت واحدهای صنفی کوچک باید نظارت هوشمندانه برای تحقق این مهم داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «غلامرضا حسن پور» امروز چهارشنبه (۲۴ آذر) در نشست تخصصی هیاتهای اندیشه ورز بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که با موضوع تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و نقش آن در معیشت مردم در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد؛ بیان کرد: ما باید ببینیم که چه کار باید انجام دهیم که نتیجه شعار سال در سفره مردم نمایان شود و این که تولید کنیم اما اجناس گرانتر شود قابل قبول نیست.

 

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با بیان اینکه ۶۰۰ هزار واحد تولیدی صنفی در کشور داریم که همه باید برای جهش تولید و تحقق شعار سال کمک کنند؛ گفت: باید با روش های هوشمندانه بر بازار نظارت کنیم و  تقویت واحدهای صنفی کوچک نیز جزء برنامه های ماست.

 

وی با بیان این که به صورت رگباری کار نمی‌کنیم و به سراغ گردن کلفت ها می رویم و حتی شاید در این راه شهید معیشت هم بدهیم؛ افزود: نباید انحصار دست عده ای خاص باشد، رقابت باید سالم باشد و با این نوع رقابت، محتکران و گرانفروشان را کنار می زنیم، برای مردم فکر اساسی کنیم مهمترین کار ما آوردن ظرفیت‌های مردمی وسط میدان است.

 

حسن پور تصریح کرد: حضرت علی(ع) هر روز در بازار حضور و نظارت داشت چون پاشنه آشیل حکومت‌ها بازار و منشا قضاوت مردم هم بازار است و اگر بازار ثبات و آرامش داشته باشد مردم حکومت را کاربلد و گرنه غیر کاربلد می‌دانند.

 

کد خبر 1127330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha