مشکلات واحد های تولیدی استان با رویکرد احیاء بررسی می شود

زیویار با بیان اینکه مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد، گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی حامی و پشتیبان واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار» امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان، با اشاره به اهمیت جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و نقش مثبت آن در گره گشایی از مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی، اظهار داشت: این ستاد به گونه‌ای حامی و پشتیبان واحدهای تولیدی و صنعتی است.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد، افزود: از جمله می‌توان به پالایشگاه پلدختر اشاره کرد که صدور پروانه آن نیاز به تفاهم اداره کل محیط زیست و سازمان صمت دارد که دستورات لازم در این زمینه برای صدور مجوز صادر شد.

 

وی اذعان داشت: در این راستا به حل مشکلات مالی دو واحد مرغداری مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با همکاری بانک عامل و شکل‌گیری کارگروهی متشکل از جهاد کشاورزی اداره کل تعاون و معاونت اقتصادی راهکارهای لازم در راستای احیای این واحدها بررسی شد.

 

 زیویار همچنین به بررسی پروژه های آب منطقه ای اشاره کرد و افزود: چون در این زمینه گزارش ارائه شده در مورد ایستگاههای پمپاژ آب و آبگیری سد های کمندان ازنا و تاج امیر دلفان نیاز به توضیحات بیشتری دارد هرگونه تصمیم گیری در این خصوص به جلسه بعدی موکول شد.

کد خبر 1127331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha