طرح تحکيم و تعالي خانواده در سطح ۲۸ کانون‌ مساجد خوزستان در حال برگزاری است

حجت الاسلام همت‌پور از برگزاري طرح تحکيم و تعالي خانواده در سطح ۲۸ کانون‌ فرهنگي هنري مساجد استان خوزستان براي دومين سال پياپي با حمايت وزارت نفت خبر داد.

«حجت الاسلام مرتضی همت پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: هلدینگ خلیج فارس با حمایت‌های مالی از رویداد بزرگ فرهنگی اجتماعی در بندر ماهشهر و بندر امام (ره) در رشد و تعالی فرهنگ و هنر به ویژه در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی داشته است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: انتظار اهالی فرهنگ و هنر و دغدغه مندان اجتماعی این است که با توجه به هجمه های فرهنگی رسانه ای دشمن به رکن خانواده، طرح تحکیم و تعالی خانواده با حمایت پتروشیمی ها و وزارت نفت در خوزستان اجرایی شود تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی مانند طلاق و افزایش ازدواج آسان در سطح جامعه باشیم.

 

وی ضمن تقدیر از مجموعه هلدینگ خلیج فارس (پتروشیمی ها) و مجریان این طرح در برگزاری و حمایت از برنامه های مردمی و مسجدمحور ابراز کرد: این فعالیت‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی دو شهرستان تاثیر دارد و امیدواریم در آینده شاهد تسری و گسترش چنین رویداد هایی در سطح استان و کشور باشیم.

 

همت پور تصریح کرد: طرح تحکیم و تعالی خانواده برای دومین سال مستمر با اجرا در 28 کانون فرهنگی هنری در سطح شهرستان های بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) برگزار و گستره بزرگی از مردم را در برگرفته است.

 

کد خبر 1127378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha