تصویب ۶طرح جدید کمک به سرمایه گذاری و اشتغالزایی در خوزستان

خلیلیان گفت:در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ۶ طرح جدید برای توسعه سرمایه‌گذاری تصویب شد که به اشتغالزایی بیشتر در استان کمک می کند، این طرح ها در زمینه های صنعت، گردشگری و کشاورزی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز،«صادق خلیلیان» امروز (چهارشنبه ۲۴ آذر) در پایان نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شورای برنامه ریزی استان وضعیت طرح‌های سرمایه‌گذاری که از سال ۹۵ تاکنون مجوز داده شد مورد بررسی قرار گرفته است.

 

استاندار خوزستان افزود: در طول این سال ها ۴۸۸ طرح وجود داشت که ۳۲۲ طرح آن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته اما تقریبا به جز ۱۲ درصد از این طرح‌ها، مابقی به اتمام نرسیده است.

 

وی عنوان کرد: این طرح ها در مراحل مختلف کار مشکلاتی داشتند که در این زمینه کارگروهی تشکیل شده تا مسائل و مشکلات این طرح ها در آن کارگروه مورد رسیدگی قرار بگیرد.

 

خلیلیان تاکید کرد:  در این کارگروه تلاش خواهیم کرد هر چه سریع‌تر طرح های باقی مانده را به بهره‌برداری برسانیم و مردم خوزستان از منافع اجرای این طرح ها استفاده کنند.

 

خلیلیان تصریح کرد: همچنین در این جلسه ۶ طرح جدید برای توسعه سرمایه‌گذاری تصویب شد که به اشتغالزایی بیشتر در استان کمک می کند، این طرح ها در زمینه های صنعت، گردشگری و کشاورزی هستند.

 

کد خبر 1127430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha