خدمات دهی به بیماران کرونایی با کمترین میزان فوتی در بیمارستان ولایت نتیجه رشادت پرستاران است

جعفری گفت: طی پنج پیک شیوع کرونا حدود هزار بستری داشتیم، به لطف خدا و با رشادت پرستاران توانستیم خدمات خوب را با کمترین میزان فوتی‌ها ارائه بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مهران جعفري» امروز(۲۴آذر) در حاشیه آئین تکریم و تجلیل از پرستاران و مجموعه کادر پزشکی مراکز درماني سپاه کربلا اظهار کرد: در ایام مصادف با ولادت بزرگ‌بانوی‌ پرستار کربلا حضرت زینب (س) قرار داریم، انصافا بهترین نامگذاری برای روز پرستار همین است، با توجه به اینکه پرستاری از نظر ما شغل نیست بلکه عشق است.

 

 

رئیس بیمارستان ولایت شهرستان ساری افزود: نمود عشق به سلامت در این دو سال اخیر توسط پرستاران مشاهده کردیم که چطور زحمت کشیده و از جان مایه گذاشتند، در بیمارستان ولایت وابسته به سپاه کربلا در ساری هم در این مدت شاهد ارائه خدمات به بیماران بودیم که برگ زرینی را ورق زدند.

 

 

جعفری با بیان اینکه این بیمارستان در هر پنج پیک کرونا دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل خدمات را به نیروهای مسلح و مردم ارائه داده، اعلام کرد: در طی این پنج پیک حدود هزار بستری داشتیم، به لطف خدا و با رشادت پرستاران توانستیم خدمات خوب را با کمترین میزان فوتی‌ها ارائه بدهیم.

 

 

رئیس بیمارستان ولایت شهرستان ساری ضمن تقدیر از کادر درمانی بیمارستان، اذعان کرد: برای ما و سپاه کربلا این یک افتخار است، امیدواریم خدمات‌رسانی به مردم ادامه پیدا کند‌.

کد خبر 1127453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha