برگزاری نشست علمی«میراث طبیعی و فرهنگی رضوانشهر»

کاظمی از برگزاری نشست علمی و فرهنگی«میراث طبیعی و فرهنگی رضوانشهر»؛ با تاکید بر مدیریت و حفاظت خبر داد.

«حسن کاظمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: به مناسبت هفته پژوهش؛ نشست علمی و فرهنگی«میراث طبیعی و فرهنگی رضوانشهر»؛ با تاکید بر مدیریت و حفاظت در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری رضوانشهر افزود: این نشست با هدف بررسی آخرین تحولات و پژوهش‌های حوزه‌های باستان‌شناسی و مردم شناسی رضوانشهر برگزار می‌شود.

 

وی با بیان‌اینکه در این نشست ولی جهانی، معاون اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان در خصوص «اسپی مزگت، کهن‌ترین مسجد گیلان» سخنرانی می‌کند، تصریح‌کرد: فریبا بابایی، مدیر پایگاه جنگل‌های هیرکانی و سولماز رئوف باستان‌شناس و پژوهشگر دیگر سخنرانان این مراسم هستند که به ترتیب در موضوعات «مدیریت تلفیقی جنگل با مشارکت جوامع محلی» و مروری بر فعالیت‌های باستان‌شناسی در شهرستان رضوانشهر» سخنرانی می‌پردازند.

 

کاظمی گفت: این نشست علمی و فرهنگی امروز (پنجشنبه، ۲۵ آذر) در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار می‌شود.

 

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری رضوانشهر خاطرنشان‌کرد: نشست مذکور به همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رضوانشهر و  با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر، پایگاه جنگل‌های هیرکانی و فرمانداری شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 1127466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha