توسعه صنایع پاک برای اصفهان لازم است/ رتبه دوم اصفهان در کسب و کارهای نوین

نادری با اشاره به وضعیت آلایندگی های اصفهان گفت: توسعه صنایع پاک برای این استان به جای صنایع با مصرف آب بالا و آلاینده لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «اسماعیل نادری« در نشست با خبرنگاران به مناسبت برگزاری دومین نمایشگاه کسب و کارها در استان اصفهان اظهارداشت: با توجه به پیشرفت علمی و شرایط خاصی که ناشی از آلودگی ها در استان اصفهان و کلانشهرها ایجاد شده باید به مست اقتصاد سبز و پاک برویم.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: توسعه صنایع پاک برای این استان به جای صنایع با مصرف آب بالا و آلاینده لازم است تا با رشد اقتصادی مانع از بروز مشکلات زیست محیطی بشویم.

 

وی به نقش استارتاپ ها اشاره کرد و گفت: این بخش از کسب و کار زمینه پیشرفت را بسیار فراهم کرده و باعث شده که در حوزه صنعت نیز با سرعت روبرو بشویم.

 

نادری ادامه داد: ستاد تسهیل شرایط کارکرد خوبی برای صنایع و کسب و کارهای مختلف در استان اصفهان داشته و بسیاری از شغل های تعطیل و یا موضوعات جدید فعال شده اند و شرایط تا حد زیادی آسان شده است.

وی با اشاره به اینکه فرصت های سرمایه گذاری تقویت شده است، تصریح کرد: فرآیند اخذ مجوزها در این سال های اخیر رو به پیشرفت بوده و به صورت مجازی انجام و نیازی به مراجعه حضوری نداشته است.

 

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: این موضوع در پیشرفت کار موثر بوده و باعث شده که رضایتمندی و سرعت کار افزایش یابد.

 

*رتبه دوم اصفهان در کسب و کارهای نوین

 

وی با اشاره به اینکه تمرکز خوبی در حوزه فناوری اطلاعات و کسب و کارهای مدرن رقم خورده است، تصریح کرد: رتبه دوم صدور مجوز در این حرفه و فروشگاه های مجازی به استان اصفهان رسیده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: باید به سمت فناوری های خلاق برویم و مانع تراشی در این حوزه نداریم.

 

وی با اشاره به اینکه محیط زیست و محل زندگی مردم بسیار مهم است، تصریح کرد: فعالیت های اقتصادی نباید این موضوع را تهدید کند.

نادری اضافه کرد: در حوزه مشاغل خانگی نیز رتبه اول را اصفهان دارد و استقبال از این حرفه نیز صورت گرفته است.

کد خبر 1127479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha