برگزاری وبینار بین المللی «رابطه نهاد علم و نهاد دین، تجارب جهانی» در قم

سلیمی از برگزاری وبینار بین المللی «رابطه نهاد علم و نهاد دین، تجارب جهانی» به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خبر داد.

محمد سلیمی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم گفت: وبینار بین المللی «رابطه نهاد علم و نهاد دین، تجارب جهانی» به مناسبت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

 

رییس روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  افزود: در این رویداد بین المللی که به همت گروه پژوهشی همکاری حوزه و دانشگاه برگزار می شود دانشمندانی از ایران و دیگر کشورها تجارب و یافته های حود را در زمینه رابطه نهاد علم و نهاد دین ارائه می کنند.

 

سلیمی با اشاره به سخنرانان این برنامه گفت: حجت الاسلام سید مفید حسینی کوهساری مدیر مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه قم با موضوع تجارب زیسته همکاری حوزه و دانشگاه در ایران معاصر،دکتر السدر جان میلبانک، استاد الهیات و مطالعات دینی از دانشگاه ناتینگهام با موضوع موضوع رابطه نهاد علم و نهاد دین در جهان مسیحیت و پسا مسیحیت از سخنرانان این مراسم خواهند بود.

 

وی ادامه داد: دکتر علیرضا شجاعی زند دانشیار جامعه شناسی دین از دانشگاه تربیت مدرس با موضوعمسئله ای فراتر از«علم و دین» و فراتر از «حوزه و دانشگاه»، دکتر ساری حنفی استاد جامعه شناسی از دانشگاه بیروت؛ با عنوان رابطه نهاد علم و نهاد دین در جهان عرب؛ و دکتر عبدالله توکلی، دانشیار مدیریت از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با موضوع  همکاری نهاد علم و نهاد دین ، سهم یاری های علم مدیریت از دیگر سخنرانان این مراسم خواهند بود.


سلیمی یادآور شد: وبینار بین المللی رابطه نهاد علم و نهاد دین، تجارب جهانی شنبه 27 آذر 1400، از ساعت 8 الی 12 در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق لینک  https://vc.rihu.ac.ir/ch/meeting4  در این جلسه شرکت کنند.

کد خبر 1127517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha