امروز یکی از مسائل اولویت دار، مسئله اقتصاد است/ تحول بزرگی باید در گلستان ایجاد شود

حجت‌الاسلام اژه ای  گفت:  امروز یکی از مسائل اولویت دار، مسئله تولید، اشتغال و اقتصاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین«غلامحسین محسنی اژه‌ای» صبح امروز (پنجشنبه ٢۵ آذر) در نشست فعالان اقتصادی استان گلستان که در دادگستری گلستان برگزار شد، گفت: از سربازان و افسران میدان مبارزه با جنگ  اقتصادی تشکر می‌کنم و این شعار را می‌دهیم و باید آن را تبدیل به عمل کنیم.

 

رئیس قوه قضائیه افزود: امروز دشمن بعد از تجربه جنگ نظامی، تبلیغاتی روانی و فشار تمام عیار خود را برای جنگ اقتصادی گذاشته است.

 

وی ادامه داد: دشمن سعی می کند با فشار اقتصادی صبر مردم را لبریز کند.

 

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: امروز یکی از مسائل اولویت دار، مسئله تولید، اشتغال و اقتصاد است.

 

وی تاکید کرد: این مسئله باید به عنوان اولویت در همه صنف ها قرار گیرد.

 

رئیس قوه قضائیه گفت: مقام معظم رهبری چندین سال به مسئله اقتصاد تاکید داشته و متاسفانه خیلی از ماها نسبت به این موضوع کوتاهی کردیم .


وی افزود: تجهیزات لازم را داشتیم و باید از رفع موانع تولید و تولیدات داخلی  و بازارهای مختلف حمایت می کردیم و زمینه صادرات را فراهم می کردیم.


حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: اگر این اقدامات را انجام می دادیم، دشمن اینطور اینطور امید نبسته بود، ما باید دشمن را ناامید کنیم.

 

وی افزود: هر استانی مسئله و مشکل خاص خودش را دارد و مشکلاتشان با سایر استان ها متفاوت است که باید برای آن راه حلی پیدا کرد.

 

رئیس قوه قضائیه گفت: استان گلستان از نظر تنوع و آب و هوایی و مواهب الهی در استان برخوردار است و این وضع موجود استان قابل قبول نیست.

 

وی تاکید کرد: با وجود ظرفیت های مختلف در استان گلستان، وضع موجود باید تغییر کند و تحولی در آن ایجاد شود.

 

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای گفت:  تحول با شعار انجام نمی‌شود بلکه باید تحول ایجاد کنیم و این هم بدون کمک شما مردم باید میسر نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: مشکلات دو بخش است که یک بخش آن باید توسط قوه قضائیه و بخش دیگر با همکاری سایر قوا حل شود.

 

رئیس قوه قضائیه پیشنهاد کرد: برای حل مشکلات استان کارگروه مشترکی با حضور رئیس دولت در استان (استاندار)، نمایندگان مجلس و سایر صنوف تشکیل شود و مشکلات استان در آن کارگروه مطرح کنند.


وی قول داد: مسائل مربوط به قوه قضائیه مطرح و تصویب شده در این کارگروه را پیگیری کند.

 

کد خبر 1127531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha