ادای احترام معاون رئیس جمهور به  مقام والای شهدا

مراسم صبح شاهد با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استانی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در محل گلزار شهدای بهشت معصومه (ع) شهرستان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز (پنجشنبه ۲۵ آذر) در سفر به قم و در بدو  ورود با حضور در قطعه شهدای مدافع حرم لشکر زینبیون و فاطمیون و شهدای دفاع مقدس بهشت معصومه (س) با قرائت فاتحه و گلباران و عطرافشانی مزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

بر اساس این گزارش در بدو  ورود قاضی‌زاده هاشمی به گلزار شهدا فرزندان شهید بهمن مصائبی، زینب، زهرا و ضحی مصائبی به دکتر قاضی زاده هاشمی و سایر خادمان به شهدا خیر مقدم گفتند.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه زیارت مزار مطهر شهدای استان قم، در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف این سفر پرداخت.

 

وی در اولین سفر خود به قم، پس از حضور در مراسم صبح شاهد گلزار شهدا، به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شد و قرار است با نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار کند.

 

از دیگر برنامه‌های این سفر یکروزه به استان قم، رونمایی از کتاب «رجال تفسیری»، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان استان، حضور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 

 حضور در مراسم رونمایی از کتاب در حوزه نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت، دیدار با ۲ خانواده شهید و جانباز، حضور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم و حضور در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از دیگر برنامه‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان قم خواهد بود.
 

کد خبر 1127557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha