ارسال ۶۳ طرح به دبیرخانه نخستین همایش ملی حمل و نقل و ترافیک رشت

عباس نژاد از ارسال ۶۳ طرح به دبیرخانه نخستین همایش ملی حمل و نقل و ترافیک رشت خبر داد و گفت: از این تعداد، ۵۱ طرح پذیرفته شده است.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مسعود عباس نژاد» امروز ( پنج شنبه، ۲۵ آذر ) در همایش ملی ترافیک و حمل و نقل در رشت اظهار کرد: معضل ترافیک یکی از مشکلات کلان شهرها محسوب می شود.

 

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با بیان اینکه رفع این معضل لزوم توجه مدیران شهری را به این موضوع می طلبد گفت: با بهره گیری از محققان و دانشجویان ایمنی ترافیک، می‌توان مهندسی و طراحی شهری را مهیا کرد.

 

عباس نژاد اذعان کرد: متاسفانه در رشت زیر ساخت‌های مناسب وجود ندارد و با رشد جمعیت و مهاجرت از شهرها و روستا به رشت وا ایجاد سازهای بی رویه مشکلات ترافیکی بیش از پیش در این شهرستان فراهم شده است.‌

 

وی ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این همایش‌ها و با بهره گیری از محققین گامی بزرگ در بهبود ترافیک شهر برداشته و طرح‌های ترافیک را به سمت استانداردها سوق دهیم.

 

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت تصریح کرد: آماده دریافت طرح ها و حمایت از آن در جهت کاهش ترافیک در رشت هستیم.

 

عباس نژاد اظهارداشت: با ایجاد فضای مناسب و کاهش ترافیکی می توان امنیت روانی را در جامعه فراهم کرد.‌

 

وی خاطرنشان ساخت: تا کنون ۶۳ طرح و ایده به دبیرخانه نخستین همایش ملی حمل و نقل و ترافیک شهر رشت ارسال شده که از این مجموع ۵۱ طرح پذیرش شده است که ۱۸ طرح برتر امروز به صورت شفاهی در این همایش ارائه می‌شود.

 

 

کد خبر 1127576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha