سامانه بارشی فردا وارد استان اردبیل می‌شود

محمدی گفت: سامانه بارشی فردا جمعه ۲۶ آذرماه وارد استان اردبیل می شود و تا ظهر شنبه در مناطق مختلف استان موجب بارش برف و باران خواهد بود.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سامانه بارشی فردا جمعه 26 آذرماه وارد استان اردبیل می شود و تا ظهر شنبه در مناطق مختلف استان موجب بارش برف و باران خواهد بود.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با ورود این سامانه هشدار سطح زرد از سوی هواشناسی استان صادر شده است و از عموم مردم درخواست می شود تا این هشدارها را جدی بگیرند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: وزش تند بادهای موقتی به ویژه در مناطق مرکزی استان، کاهش نسبی دما و بارش باران و برف در مناطق مختلف استان از جمله پیامدهای این سامانه در استان خواهد بود.

 

محمدی اضافه کرد: از شهروندان در خواست می شود تا از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت تردد در جاده های استان به ویژه مناطق کوهستانی و گردنه نکات ایمنی را رعایت و حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه احتمال اختلال در عملیات پرواز فرودگاه اردبیل دور از انتظار نیست، افزود: کوهنوردان نیز از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و کشاورزان و دامداران نیز در خصوص تنظیم دمای گلخانه ها و مرغداری ها دقت بیشتری داشته باشند.

 

مدیر کل هواشناسی استان اذعان داشت: از عموم شهروندان درخواست می شود در خصوص مصرف حامل های انرژی نیز صرفه جویی بیشتری داشته باشند.

 

محمدی با بیان این مطلب که احتمال بسته شدن راه های روستائی وجود دارد، بیان کرد: هشدارهای لازم به راهداری استان ابلاغ شده و تجهیزات بازگشایی معابر و جاده ها در روزهای اخیر در آماده باش کامل خواهند بود.

 

کد خبر 1127585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha