هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیل در شرایط فعلی نداریم/ پژوهشگران برتر مدارس معرفی می‌شوند

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اینکه هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیل در شرایط فعلی نداریم، گفت: پژوهشگران برتر مدارس معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک به ریاست فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، مدیر آموزش و پرورش و دیگر با اعضا با محوریت بررسی وضعیت بازگشایی مدارس، روند واکسیناسیون دانش‌آموزان، شهریه مدارس بزرگسالان، برنامه‌های هفته پژوهش و ... در حال برگزاری است.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه اظهار داشت: درحال حاضر در این شرایط کرونایی، دانش آموز بازمانده از تحصیل وجود ندارد به این معنا که همه یا حضوری یا به‌صورت مجازی در کلاس‌ها شرکت می‌کنند؛ کلاس‌های مجازی نیز ویژه دانش‌آموزان دارای شرایط خاص یا دارای علائم است.

وی افزود: اکنون کلیه مدارس مشغول فعالیت بوده و شرایط هرمدرسه براساس تعداد دانش‌آموز، ابعاد کلاس، حساسیت مقاطع و ... متفاوت است.

خطیبی به اقدامات صورت گرفته برای انجام واکسیناسیون دانش آموزان اشاره داشت و بیان داشت: در راستای امر واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز ۸۲ درصد دوز اول و ۶۲ درصد دوز دوم را تزریق کرده اند که انتظار می‌رود والدین نسبت به امر سلامتی فرزندان اهتمام لازم را داشته باشند.

فرماندار قرچک پرداختن به امر پژوهش را لازمه شناسایی استعداد ها دانست و تصریح کرد: به مناسبت هفته پژوهش ضرورت دارد آثار فرهنگیان و دانش آموزان جمع‌آوری شود تا از برترین‌ها طی مراسمی تجلیل بعمل آید.

وی در پایان گفت:‌ برنامه‌های آموزش و پرورش باید حول محور سند تحویل بنیادین باشد و تمامی برنامه‌ها به منظور شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و ارتقای سطح سواد و امور تربیتی این قشر باشد.

کد خبر 1127623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha