قدردان تلاش جامعه قرآنی مازندران برای برگزاری شایسته جشنواره ملی تلاوت های مجلسی هستم

آیت الله معلمی به پیشینه مردم مازندران در حوزه‌های مختلف دینی، قرآنی و... اشاره کرد و گفت: قدردان تلاش جامعه قرآنی مازندران برای برگزاری شایسته جشنواره ملی تلاوت های مجلسی هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله «علی معلمی» امروز( ۲۵آذر )در آئین اختتامیه مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره ملی و بین‌المللی تلاوت‌های مجلسی کشور در مصلی نمازجمعه شهرستان قائم شهر اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی قرآن که مقام معظم رهبری به آن عنایت ویژه دارند، در شهرستان قائم شهر برگزار شد.

 

 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: قرآن نازل شد که برای بندگان تلاوت شود و فواید خاصی برای انسان دارد، زمانی که قرآن خوانده می‌شود انسان را از گزند بلایا و آسیب ها مصون می دارد.

 

 

 

آیت الله معلمی تصریح کرد: تشکیلات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سایر دستگاه‌ها و موسسات قرآنی قائم شهر به‌ویژه موسسه گنجینه نور با محوریت اقدامات قرآنی چندین سال شان به درستی حق میزبانی از این جشنواره قرآنی را به جا آوردند.

 

 

امام جمعه قائم شهر به پیشینه مردم مازندران در حوزه‌های مختلف دینی، قرآنی و... اشاره کرد و گفت: ستاد برگزاری نماز جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی، همه و همه دست به دست هم دادند، این جشنواره با حضور پیشکسوتان قرآنی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه باشد، امیدواریم به برکت قرآن گرفتاری از جامعه اسلامی رخت ببندد ملت اسلامی و قرآنی باید برای سایر ملت‌ها الگو باشند.

 

 

وی با بیان اینکه این انقلاب که در سایه قرآن و دین  و در سایه امام راحل پدید آمده، اذعان کرد: امیدواریم همچنان زیر سایه قرآن بوده و آموزش قرآن را دریافت کنیم که بهترین سخن و کلام وحی قرآنی است و پس از آن به تفکر و دقت در قرآن بنشینیم تا دل شاداب شود، از نور قرآن شفا بخواهیم و تلاوت قرآن را نیکو بسازیم‌.

 

 

آیت الله معلمی گفت: خدا را شاکریم که این فرصت و توفیق را نصیبمان کرد، در این جشنواره حاضر باشیم، از همه کسانی که پای کار بودند تشکر می‌کنم، چرا که برنامه آبرومندانه برگزار شد.

 

 


وی اذعان کرد: کسب رتبه های برتر توسط قاریان و حافظان خواهرو برادر در عرصه های ملی و بین المللی بیانگر اینکه مازندرانی ها در حوزه قرآن خوش درخشیدند و علاقه مندی، اقبال و استقبال از میراث مانای رسول گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) در استان زیاد است.

کد خبر 1127631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha