مسئولان با پیروی از سیره شهدا متواضعانه به مردم خدمت کنند

انبارکی گفت: همه مسئولان این میزها و مناصب را مدیون خون شهدا بدانند و متواضعانه به مردم خدمت کنند و خدمت به مردم از اوجب واجبات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «سهراب انبارکی» در اجلاسیه ۱۸۱ شهید حقوقدان که امروز (پنجشنبه ۲۵ آذر) در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد، بیان کرد: یادواره شهدای حقوقدان در سال جاری در سازمان بسیج حقوقدانان کلید خورد و ۲۵ یادواره استانی و هفت اجلاسیه جزو برنامه های ارزشمند و اثرگذاری است که امروز شاهد برگزاری این برنامه به عنوان یکی از این اجلاسیه ها هستیم.

 

رئيس سازمان بسیج حقوقدانان کشور ادامه داد: سال آینده کنگره شهدای حقوقدانان سراسر کشور برگزار می شود و ۵۱۳ شهید حقوقدان داریم که در تمامی مراحل انقلاب جانفشانی کردند و بیشتر از اینها باید به شهدا بپردازیم و این کار در سازمان شروع شده و باید استمرار یابد.

 

وی عنوان کرد: شهدای عزیز ما، قهرمانان واقعی گام اول انقلاب بودند، از زمانی که انقلاب تشکیل شد، در هشت سال جنگ تحمیلی جانانه ایستادند، در دفاع از حرم اهل بیت (ع) ایستادند و امروز در بیانیه گام دوم که توسط مقام معظم رهبری در گفتمان امامین انقلاب است، این شهدا شناسنامه انقلاب هستند.

 

انبارکی اعلام کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب که به عنوان سند راهبردی توسط مقام معظم رهبری به کل نظام مقدس اسلامی ابلاغ شد، این شهدا را جلوی چشمان خود قرار داده و در تک تک اعمال مان شهدا معیار سنجش باشند.

 

وی تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبری به اخلاق و معنویت اشاره داشتند که باید در سیره شهدا پیدا کنیم و علم آموزی، اقتصاد و سبک زندگی اسلامی در زندگی شهدا دیده می شود.      

 

رئيس سازمان بسیج حقوقدانان کشور تأکید کرد: این مکتب شهدا است که سفینة النجاة است، جوانان به عنوان پیشران، می خواهند گام دوم انقلاب را پیاده سازی کنند تا این انقلاب به دست صاحب اصلی آن سپرده شود و در این شرایط باید شهدا و مکتب شهدا را پیش روی خود قرار دهیم.

 

وی اظهار کرد: همه مسئولان این میزها و مناصب را مدیون خون شهدا بدانند و متواضعانه به مردم خدمت کنند و باید خدمت به مردم را از اوجب واجبات بدانیم و کاری که شهدا کردند برای اسلام، دین و خدمت بود.

 

انبارکی یادآور شد: در مکتب شهدا هر آنچه می خواهیم انجام دهیم برای خدا باشد اگر کار برای خدا باشد همه چیز حل می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: شهدای حقوقدان ما و سایر شهدا مردان میدان اخلاص بودند و در میدان اخلاص در عمل، شهدا قهرمان واقعی بودند و انشاالله خداوند آخر و عاقبت همه ما را ختم به خیر و شهادت بگرداند.

 

کد خبر 1127657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha