پیکر مطهر شهید مرتضی آقایی در همدان شناسایی شد

مجید صفدریان گفت: پیکر مطهر شهید مرتضی آقایی از شهدای نیروی انتظامی پس از ۳۳ سال با عملیات تفحص شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: شهید مرتضی آقایی یک فروردین 1345 در همدان متولد شده و به عنوان سرباز ناجا(ژاندارمری) به جبهه نبرد اعزام شد.

صفدریان افزود: این شهید بزرگوار 21 تیر 1367 در منطقه منطقه «نهرعنبر» ایلام بر اثر اصابت ترکش در تک دشمن به شهادت رسیده و پیکرپاکش در منطقه ماند و مفقودالاثر شد.

وی بیان کرد: در نهایت پس از 33 سال چشم انتظاری، پیکر پاک این شهید بزرگوار در عملیات جستجو شناسایی شده و با انجام آزمایش دی.ان.ای هویت ایشان شناسایی شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: خبر شناسایی هویت شهید مرتضی آقایی با حضور مسئولان چون نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده نیروی انتظامی در استان و سردار عبدی، رئیس مرکز ایثارگران نیروی انتظامی به خانواده معظم این شهید اعلام شد.

صفدریان با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت شهید مرتضی آقایی در همدان اعلام کرد: مراسم وداع با شهید آقایی، امشب 25 آذر همزمان با اقامه نماز جمعه در حسینبه امام خمینی(ره)  برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید مرتضی آقایی، شنبه 27 آذر ساعت 10 صبح در پیاده راه امام خمینی(ره) برگزار شده و پس از تشییع در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده می‌شود.

پایان پیام/

کد خبر 1127731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha