آیین اختتامیه طرح یاریگران زندگی با مشارکت ۱۰ استان کشور به میزبانی البرز

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: اختتامیه آیین یاریگران زندگی با مشارکت ۱۰ استان کشور به میزبانی البرز برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان روند برپایی آیین یاریگران زندگی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: آیین اختتامیه طرح یاریگران زندگی با مشارکت ۱۰ استان کشور به میزبانی البرز برگزار می شود. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: مقابله با آسیب اجتماعی اعتیاد و آموزش به منظور مقابله با آن از جمله محورهای اجرایی طرح یاریگران زندگی با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است. 

 

وی با اشاره به اهمیت مقابله با آسیب های اجتماعی بیان کرد: یکی از جدی ترین آسیب های اجتماعی که زمینه ایجاد مشکلات بسیار برای خانواده و اجتماع را فراهم می کند، موضوع اعتیاد است که در این خصوص با ارائه آموزش های لازم می توان مانع ظهور این معضل اجتماعی شد. 

 

وی ادامه داد: آگاهی بخشی به خانواده و مردم با محوریت کانون های مسجد در رابطه با مسئله اعتیاد به نوبه خود یکی از مهمترین مسائل ضروری آموزشی در کشور تلقی می شود. 

 

حجت الاسلام شکری اظهار کرد: همزمان با برپایی سومین رویدادملی فهما در البرز که با شعار به توان مردم در حال برپایی است طرح یاریگران زندگی نیز اجرا می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: تبیین سبک زندگی اسلامی ایران و بیان راهکارهای مقابله ای با مشکلات و آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد می تواند زمینه تحول جامعه ای پایدار و روبه رشد را فراهم کند. 

 

 

کد خبر 1127763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha