مدیران باید موانع را از سر راه سرمایه‌گذاران بردارند

حسنوند با بیان اینکه مدیران باید موانع را از سر راه سرمایه‌گذاران بردارند و مسیر را برای اجرای پروژه‌ها و اشتغال جوانان هموار کنند گفت: هر دستگاهی باید لیستی از پروژه‌های خود داشته باشد و روزانه آن را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» امروز (پنجشنبه ۲۵ آذر) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک که با محوریت پیگیری پروژه‌های اشتغالزایی و عمرانی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسمات ایام فاطمیه و ۹ دی برگزار شد اظهار کرد: جلسات شورای اداری محل ارائه گزارش کار نیستند بلکه این جلسات، محلی برای برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، ایجاد هماهنگی، ارائه راهکارها و تأمل بین دستگاه‌های اجرایی جهت پیشبرد امور هستند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز موضوع اشتغال به عنوان دغدغه اصلی ما در شهرستان اندیمشک به حساب می‌آید و در همین راستا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و چندین پروژه بزرگ اشتغالزایی در دست احداث است.

 

وی با بيان اينكه مدیران باید جهادی و مردمی باشند اضافه کرد: مدیران اداراتی که کم‌کار هستند، جایگاه خود را به یک مدیر جهادگر و پرتلاش دهند.

 

حسنوند با اشاره به اینکه رمز موفقیت ما مردم هستند تصریح کرد: مشارکت مردم در پیشبرد امور به عنوان امری مهم محسوب می‌شود و مشارکت با مردم، اتحاد و امیدآفرینی، رمز موفقیت یک مدیر است.

 

وی با بیان اینکه مدیران باید موانع را برای سرمایه‌گذاری از سر راه سرمایه‌گذاران بردارند و مسیر را برای اجرای پروژه‌ها و اشتغال جوانان هموار کنند یاد آور شد: هر دستگاهی باید لیستی از پروژه‌های خود داشته باشد و روزانه آن را پیگیری کند.

 

کد خبر 1127767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha