احداث ۱۰۰ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در شهرستان اندیمشک

جهانگیری با بیان اینکه ۱۰۰ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف توسط بخش خصوصی و دولت در شهرستان اندیمشک در دست احداث است گفت: تحولات عظیمی در حوزه اشتغالزایی در انتظار این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (پنجشنبه ۲۵ آذر) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک که با محوریت پیگیری پروژه‌های اشتغالزایی و عمرانی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسمات ایام فاطمیه و ۹ دی برگزار شد اظهار کرد: مراسمات محوری عزاداری ایام فاطمیه و حماسه ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.

 

فرماندار اندیمشک افزود: ۱۰۰ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف توسط بخش خصوصی و دولت در این شهرستان با حمایت‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در دست احداث است.

 

وی با بیان اینکه تحولات عظیمی در حوزه اشتغالزایی در انتظار شهرستان اندیمشک است اذعان کرد: با راه‌اندازی شرکت اروند دینا پاسارگاد (پپسی)، پتروشیمی، نیروگاه سیکل ترکیبی، فولاد، فاز سوم و چهارم شرکت پانیا پرتو کهربا چند هزار فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می‌شود.

 

جهانگیری تصریح کرد: مدیران ادارات باید مردمی و در خدمت مردم باشند و نسبت به تأمل جامع و کامل با سرمایه‌گذاران توجه کنند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به هشدار هواشناسی نسبت بارش سیل‌آسا باران در حوزه اندیمشک تمامی مدیران ادارات از فردا تا روز سه‌شنبه هفته آینده حق خروج از شهرستان را ندارند و باید در آمادگی ۱۰۰ درصدی باشند.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امام جمعه اندیمشک نیز ضمن تأکید بر لزوم اجرای باشکوه مراسمات عزاداری ایام فاطمیه خاطر نشان کرد: شهرداری‌ها نسبت به سیاهپوشی معابر و میادین و فضاسازی شهری اقدام کنند و بنرهای شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) هم درب ادارات نصب شود.

 

کد خبر 1127770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha