برگزاری یادواره های شهدا یکی از مولفه های مهم انقلاب است

سردارمسلمی گفت: امروز ایران اسلامی به واسطه خون شهدا در اوج قدرت است و برخی از مولفه‌های قدرت در دنیا توسط ایران جابه‌جا شده ومولفه قدرت در نظام اسلامی دین‌باوری و اعتقاد به ایثار و شهادت است و برگزاری یادواره های شهدا یکی ازمولفه های مهم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «سیاوش مسلمی» امروز( 25 آذر) در یادواره امیران، سرداران و 150 شهید شهرستان سیمرغ با محوریت سردار سرلشگر خلبان شهید "احمد کشوری" در مصلای سیمرغ اظهار کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا مهمترین وظیفه ما در قبال شهداست که زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم این انقلاب و اقتدار نظام است.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: دنیاگریزی، عشق به انقلاب و اسلام مهمترین ویژگی های شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس و مقابله با دشمن بود و اگر امروز در حوزه کارکردی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی عقب ماندیم به دلیل تضعیف این ویژگی‌‌هاست.

وی خاطر نشان کرد: دنیاگریزی و عشق به انقلاب و اسلام باید در دستور کار همگان باشد و اگر مسؤولان در کار و زندگی و عمل این موارد را رعایت می کردند؛ اکنون کشور در این شرایط نبود.

 

مسلمی گفت: امروز ایران اسلامی به واسطه خون شهدا در اوج قدرت است و برخی از مولفه‌های قدرت در دنیا توسط ایران جابه‌جا شده است و اما مولفه قدرت در نظام اسلامی دین‌باوری و اعتقاد به ایثار و شهادت است.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: دشمن امروز از قدرت انقلاب اسلامی و قدرت شهدا هراسان است و به خوبی دریافت که اگر بخواهد انقلاب را به زانو درآورد؛ باید ویژگی‌هایی که شهدای ما داشتند را از بین ببرد.

وی گفت: همه ما در دیدار با خانواده‌ها شهدا که مدیون آنانیم و در برخی از موارد کم کاری ها در حق آنان شده است؛ باید عبرت بگیریم و ببینیم این خانواده شهدا چه افرادی بودند که چنین شهدایی را تربیت کردند و بدانیم که همچنان که سردار شهید سلیمانی گفتند: "لازمه شهید شدن، شهید بودن است".

 

مسلمی تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا از مولفه های مهم قدرت ماست و کسی شهید نمی‌شود و هر خانواده‌ای خانواده شهید نمی‌شود و شهید شدن الزامات و شرایطی دارد.

وی با قدردانی از همه ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و جنگ با دشمن، از خانواده‌های شهدا به عنوان سرمایه‌های نظام نام برد و خاطر نشان کرد: امروز آنچه در شأن خانواده شهداست را انجام ندادیم و شاید زخم زبان هم بزنیم و ما شرمنده و مدیون شما هستیم.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآور شد: مردم سیمرغ مردم باوفایی هستند که نام شهر خود را به واسطه شهید کشوری که اصالتا" مازندرانی نبوده و اهل بروجرد هستند و به واسطه حضورشان در این شهر سیمرغ نامگذاری کردند که جای قدردانی دارد.

کد خبر 1127777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha