رئیس جمهور وارد استان یزد شد

حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهر کشورمان دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان دقایقی پیش در استقبال مسئولان وارد فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد شد.

حجت الاسلام رئیسی در ابتدای سفر خود به استان یزد در فرودگاه شهید صدوقی یزد گفت: یزد استان پرظرفیتی در حوزه مادی و دارای نیروی انسانی پر کار، پرتلاش و انقلابی است و مردمانی سختکوش دارد که قناعت جزو ویژگی‌های مردم این استان است و به راستی استانی با صفت دارالعباده نامیده شده است.

رئیسی ادامه داد: یزد دارای ظرفیت کشاورزی، صنعتی، معادن بزرگ و از همه مهمتر نیروی انسانی متراکم، جوان و آماده کار است که متأسفانه زمینه کار آنگونه که باید برای جوانان آن مهیا نیست که باید این ظرفیت را توسعه دهیم و احیا کنیم.

وی عنوان کرد: کارهای خوبی در یزد انجام شده اما نسبت به آنچه که باید انجام شود، فاصله داریم و باید این فاصله را کم و به وضعیت مطلوب نزدیک کنیم.

رئیس جمهور ادامه داد: مشکلات استان یزد احصاء شده، برخی در این سفر بررسی می‌شود و برخی دیگر نیز در تهران پیگیری خواهد شد.

بازدید سرزده از برخی اماکن و واحدها، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری، شرکت در نشست خبری بخشی از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان یزد است.

کد خبر 1127805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha