هدف اصلی دشمن در جنگ روایت ها تصویر سازی غلط از گذشته و ناامیدی نسبت به آینده است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: یکی از جنگ های دیرینه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، جنگ روایت ها است و هدف اصلی دشمن در این جنگ، تغییر باورها، محاسبات، تصویرسازی غلط از گذشته و ناامیدی از آینده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۶ آذر ماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: خداوند متعال در سوره فرقان صفات عبادالرحمن را بیان می‌کند و خدا برای بندگان ویژه اش، دوازده ویژگی را بیان کرده و می فرماید؛ بندگان خاص متکبر نیستند و با انسان جاهل خوب برخورد می کنند.

امام جمعه قلعه گنج افزود: یکی از صفات خوب بندگان ویژه خدا این است که زن و فرزندان نور چشمش هستند و این نشان می‌دهد که قرآن کریم توجه ویژه ای به بحث خانواده دارد.

وی یکی از راه های مهم تحکیم و تقویت بنیان خانواده را ابراز محبت به همسر دانست و تاکید کرد: این مهم در سیره اهل بیت (ع) و پیامبر اکرم (ص) نیز مشهود است.

حجت الاسلام احمدی نیک تاکید کرد: یکی از جنگ های دیرینه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، جنگ روایت ها است و هدف اصلی دشمن در این جنگ، تغییر باورها، محاسبات، تصویرسازی غلط از گذشته و ناامیدی از آینده است.

خطیب جمعه قلعه گنج تصریح کرد: متاسفانه امروز دشمنان قسم خورده این انقلاب و نظام اسلامی با ابزار رسانه و خبرسازی های جعلی و دروغین افکار جامعه را بمباران خبری می کنند به طوری که مردم دچار اشتباه شوند.

وی راه مقابله با جنگ رسانه ای تمام عیار دشمن را جهاد تبیین برشمرد و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با پرستاران فرمودند: بهترین الگو در جنگ روایت ها، حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) هستند که اگر این بزرگواران نبودند حوادث و جریانات، حقایق را طور دیگری رقم می زدند.

حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: امروز اگر ما حقایق جامعه خود را روایت و تبیین نکنیم، دشمن روایت می کند و در این صورت جای مظلوم با ظالم عوض می شود.

امام جمعه قلعه گنج اظهار کرد: حضرت زهرا (س) جمع همه خوبی ها و در همه ابعاد الگوی کاملی برای بشریت است، آن حضرت در دفاع از دین، ولایت، حقیقت، همسرداری، تربیت فرزند، مواجهه با مردم و همسایگان، دین دیداری و تعبد الگوی کاملی هستند.

وی با اشاره به اظهارات نسنجیده، سخیف و اهانت آمیز یکی از خطبای اهل سنت نسبت به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع)، گفت: قطعا این گونه اهانت کردن ها محکوم است و باید مسلمان مواظب تفرقه افکنی دشمنان باشند و بدانند محبت اهل بیت (ع) وجه مشترک و ‌محور وحدت است.

حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه تاکید کرد: موضع به هنگام و قابل تحسین علمای اهل سنت در محکومیت این هتاکی و جسارت نشان داد که حساب اکثریت برادران، خواهران و علمای اهل سنت از معدود افراد معرض و هتاک جدا است.

کد خبر 1127809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha