پیکر مطهر شهید پاسدار «علی میرعلیزاده» وارد فرودگاه اردبیل شد

پیکر مطهر شهید راه اسلام و قرآن پاسدار «علی میرعلیزاده» امروز ۲۶ آذرماه وارد فرودگاه اردبیل و مورد استقبال مردم شهیدپرور استان اردبیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، پیکر مطهر شهید راه اسلام و قرآن پاسدار «علی میرعلیزاده» امروز 26 آذرماه وارد فرودگاه اردبیل و مورد استقبال مردم شهیدپرور استان اردبیل قرار گرفت.

 

پیکر پاک این شهید پس از طی مراسمی راهی شهرستان مشگین شهر خواهد شد و ظهر امروز پس از نماز جمعه در جوار بارگاه ملکوتی مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) لاهرود مراسم وداع با پیکر این شهید با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد.

 

سپش پیکر مطهر به مسجد امیر المومنین شهر مشگین شهر منتقل خواهد شد و مراسم معنوی شبی با شهدا با حضور اقشار مختلف مردم شهر مشگین شهر و خانواده های معظم شهدا در این مسجد برگزار خواهد شد.

 

مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر راه اسلام و قرآن پاسدار «علی میرعلیزاده» روز شنبه 27 آذرماه به سمت روستای شهید پرور احمد آباد از توابع شهرستان مشگین شهر با حضور مسئولان استانی و شهرستان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و خیل کثیری از اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد و در آرامستان آن روستا به خاک سپرده می شود.

 

پیکر شهید میرعلیزاده پس از 39 سال در منطقه پیرانشهر تفحص شد و پس از شناسایی از طریق «دی ان ای» به زادگاه خویش بازگشت.

 

شهید «علی میر علیزاده» در سال  ۱۳۳۲روستای احمد آباد مشکین شهر در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد.

 

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ به عضویت رسمی سپاه درآمد و پس از شروع جنگ تحمیلی در سال 1361 راهی منطقه کردستان شد و سرانجام در درگیری با حزب منحله دمکرات در شهر پیرانشهر به درجه رفیع شهادت رسید.

 

کد خبر 1127834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha