شمار تلفات کرونا در جهرم و خفر به ۳۰۶ نفر رسید

ارجمند گفت: با جان باختن یک جدید مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر مجموع تلفات ناشی از این بیماری به ۳۰۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید مجید ارجمند»، امروز (جمعه ۲۶ آذر) از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و گفت: امروز یک آقای ۴۷ ساله از جهرم، به علت ابتلا به بیماری کرونا فوت کرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه نزدن واکسن و مراجعه دیر هنگام، دست کرونا را برای گرفتن جان بیمار باز می گذارد، افزود: اکثر فوتی های کرونا در جهرم بیمارانی هستند که با وجود بیماری زمینه ای، به موقع به پزشک مراجعه نکرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه درصد بالایی از این بیماران، واکسن دریافت نکرده اند، بیان کرد: فوتی امروز متاسفانه زمانی به بیمارستان رسید که کرونا ۹۰ درصد ریه اش را درگیر کرده بود.

 

ارجمند خاطرنشان کرد: هم‌چنین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در شهرستان‌های جهرم و خفر شناسایی شده‌اند تا تعداد کل موارد مثبت در این شهرستان‌ها از آغاز شناسایی بیماری کرونا به عدد ۳۴ هزار و ۷۱۰ نفر برسد.

 

وی بیان کرد: هم‌چنین در ۲۴ ساعت اخیر ۲۴ بیمار به علت شرایط حاد بیماری در بیمارستان پیمانیه بستری شدند تا آمار بیماران بستری به ۲۱ نفر برسد که چهار نفر در شرایط حاد بیماری در بخش آی‌سی‌یو بستری هستند.

 

ارجمند با اشاره به اینکه روزانه صدها نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم گرفته می شود، عنوان کرد: ۱۰۶ هزار و ۷۵۰ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۳۳ هزار و ۷۳۵ نفر گزارش شده است.

 

ارجمند همچنین، شمار بیماران در قرنطینه ۵۸۰ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اذعان کرد: همچنین ۲بیمار نیز در بخش کرونای این بیمارستان پذیرش شدند.

 

کد خبر 1127907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha