افزایش ۱۰ برابری بودجه شهرداری زاهدان طی چهار سال گذشته

شهردار سابق زاهدان گفت: بودجه شهرداری زاهدان طی چهار سال گذشته حدود ده برابر شده که این امر نشان از توان و پتانسیل خوب مجموعه ی شهرداری زاهدان و کارکنان سخت کوش آن دارد

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، پربار شهردار سابق زاهدان در مراسم تکریم و معارفه شهردار زاهدان ضمن تقدیر از همراهی و حمایت دستگاه ها با وی در مدت زمان حضور در شهرداری گفت: زاهدان با قدمتی صد ساله جمعیتی به اندازه ی شهرهای باستانی دارد و این رشد جمعیت یک رشد معمولی نبوده و متناسب با رشد امکاناتش شکل نگرفته است.

 

 وی گفت: رشد ناهمگون جمعیت با امکانات باعث شده تا اتفاقات و اقدامات به صورت همگون و متوازن صورت نپذیرد و مشکلات عدیده ای از جمله سکونت ۴۴ درصد از جمعیت زاهدان در بافتهای ناکارآمد و حاشیه ای را موجب شده است.

 

 پربار افزود: در ابتدای تصدی گری اینجانب، زاهدان پائین ترین سرانه ی اقتصادی و رشد ناهمگون درآمدی را داشته و از کمبودهای زیادی رنج می برد که با همت همکاران ما در مجموعه ی شهرداری این مشکلات به شکل محسوسی کاهش یافت و بودجه شهرداری زاهدان طی چهار سال حدود ده برابر شده که این امر نشان از توان و پتانسیل خوب مجموعه ی شهرداری زاهدان و پرسنل سخت کوش آن دارد.

 

وی گفت: هر چند زاهدان هنوز با مشکلات زیادی روبرو هست اما اقدمات چشمگیری در حوزه ی عمرانی شهر از قبیل آسفالت معابر، پیاده روسازی، احداث فضای سبز، ایجاد اماکن تفریحی و ورزشی و ... صورت گرفته که با توجه به شناختی که از آقای براهویی شهردار جدید داریم، قطعا این روند را با سرعت و کیفیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

 

 شهردار سابق زاهدان در پایان افزود: با توجه به انتخاب آقای براهویی به عنوان شهردار زاهدان و اشراف کامل وی به امور مورتبط با شهرداری، آینده ای روشن و درخشانی را برای این مجموعه ی خدمتگزار و توسعه و آبادانی شهر زاهدان متصور هستیم

کد خبر 1127946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha