برنامه ریزی لازم جهت جذب سرمایه مورد توجه شهرداری زاهدان قرار گیرد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید برنامه ریزی لازم جهت جذب سرمایه مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که بسیاری از فعالیت‌ها با مشارکت بخش خصوصی منتج به نتایج بسیار مطلوبی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، آئین تکریم و معارفه شهردار زاهدان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار زاهدان، روحانیون معزز تسنن و تشیع، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه های اجرایی، معتمدین، ریش سفیدان  و فعالین اجتماعی به همراه جمعی از شهروندان در محل سالن همایش های شورا و شهرداری برگزار شد.

 

 استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: زاهدان به عنوان مرکز و برشی از استان است و بایستی برای ایجاد شرایط مطلوب و تبدیل آن به عنوان الگویی امن، ایمن و موفق برای سایر شهرها تلاش مضاعفی شود.

 

حسین مدرس‌خیابانی افزود: از پشت میز بودن کاری انجام نخواهد شد لذا باید از تمامی ابزارها و ظرفیتها جهت توسعه و ارتقای همه جانبه ی زاهدان استفاده کنید و مطمئن باشید که استانداری نیز حمایتهای خود را دریغ نخواهد کرد.

 

 وی با اشاره به اینکه اگر کار برای خدا باشد برکت خواهد داشت افزود: نباید دنبال مطرح کردن نام خود باشیم چرا که در نظام مقدس جمهوری اسلامی افرادی همچون حاج‌ قاسم سلیمانی همواره گمنام در جبهه‌ها خدمت کرد و هیچگاه بدنبال نام نبود و یقین داشت کسی که برای خدا کار می کند تقدیر و تشکر دیگران را نمی خواهد چون وقتی کار برای خدا باشد خودش به کارها برکت می‌دهد.

 

 استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به دنبال این باشید که برای شهر چه می خواهید؛ لذا نباید به وضع موجود و اقدامات صورت گرفته اکتفا کنید چون در این صورت هیچ انگیزه‌ای برای آینده نخواهیم داشت.

 

 وی ارتباط با مردم و تاثیرات بسزای آن در حل مشکلات و توسعه شهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: به منظور ایجاد شهری ایده آل و مناسب برای تمامی اقشار به ویژه اقشار آسیب پذیر و محروم باید ارتباطی مستمر و بدون وقفه ای با مردم داشته باشید و آنها را در اجرای امور دخالت دهید که در این راستا سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری می تواند بسیار مفید و موثر واقع شود.

 

 مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: زاهدان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی باید یک شهر مطلوب، سالم و زیبا باشد تا مردم وقتی به این شهر می‌آیند احساس آرامش کنند و در این راستا می طلبد تمامی دستگاه ها یاری رسان شهرداری باشند و مسیر توسعه¬ی شهر را هموار سازند.

 

 وی توجه به مسائل فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و افزود: انقلاب ما یک انقلاب معنوی و فرهنگی بوده و باید به همان اندازه که به پارک، جاده، تردد، رفاه و ورزش توجه می‌کنیم به مسائل مرتبط با فرهنگ و ارتقاء شاخص‌های فرهنگی نیز اهمیت دهیم و زاهدان را یک شهر ایمن، سالم و بانشاط کنیم.

 وی تاکید کرد: شهرداری زاهدان باید از اتکای خود به بودجه‌های دولتی کاسته و با پایدارسازی منابع در مسیر ایجاد تغییرات سازنده در شهر و شهرداری اقدام نماید.

 استاندار سیستان و بلوچستان از لزوم توجه به سرمایه گذاری به عنوان یکی از وظایف مهم شهرداری یاد کرد و گفت: باید برنامه ریزی لازم جهت جذب سرمایه مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که بسیاری از فعالیت‌ها با مشارکت بخش خصوصی منتج به نتایج بسیار مطلوبی خواهد شد.

 مدرس خیابان در پایان با اشاره به موضوع حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: توسعه بخش حمل و نقل شهری به توجه ویژه شهرداری زاهدان نیازمند است و باید به ارتقاء کمیت وکیفیت تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و ایستگاه های اتوبوس رسیدگی شود.

کد خبر 1127961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha