تمامی شهرستان های استان مرکزی در وضعیت آبی قرار گرفتند

جمالیان گفت: تمامی شهرستان های استان مرکزی طبق آخرین رنگ‌بندی در وضعیت آبی قرار گرفتند.

سید «مجمد جمالیان» با اشاره به رنگ بندی شهرستانهای استان مرکزی از ۲۷ آذر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تمامی شهرستان های استان مرکزی در وضعیت آبی قرار گرفتند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک با اشاره به اینکه این مهم نتیجه تلاش و همکاری همه جانبه است، افزود: خوشبختانه مردم فهیم استان مرکزی با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در کنار کادر بهداشت و درمان بودند و رسیدن به این موقعیت جای تقدیر دارد.

 

وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان بیان کرد: رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی همچنان ضروری است و این رنگبندی نباید ما را از وجود این ویروس غافل کند.

 

جمالیان با بیان اینکه این وضعیت می تواند بسیار شکننده باشد، ادامه داد: عدم رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک و عادی انگاری می توانند بار دیگر ما را با مشکل مواجه کند

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت واکسیناسیون در راستای مقابله با این ویروس اشاره کرد و گفت: از افرادی که هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده اند تقاضا داریم تا هر چه سریعتر برای دریافت واکسن خود به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

کد خبر 1128027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha