اقتدار نظامی بدون پشتوانه معنوی معنا ندارد

حجت الاسلام روشندل با اشاره به انس رزمندگان و شهدا با قران گفت: اقتدار نظامی زمانی نتیجه می دهد که پشتوانه معنوی داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمدباقر روشندل بیلندی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جایگاه قرآن در نیروهای مسلح به خصوص ارتش گفت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، چهل و دومین سال است که مسابقات قرآنی  نیروهای مسلح به میزبانی دژبان ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می کنیم.
 
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش  در مورد مسابقات قران نیروهای مسلح افزود: استقبال خانواده های نیروهای مسلح از مسابقات قرآنی چشمگیر است و قران جایگاه ویژه ای در میان خانواده های نیروهای مسلح دارد.
 
 
وی در مورد تاثیر قران در توان دفاعی نیروها اظهار کرد:  اقتدار نظامی زمانی نتیجه می دهد که پشتوانه اقتدار معنوی داشته باشد و اقتدار نظامی بدون پشتوانه معنوی معنا ندارد و اقتدار معنوی بالاتر از اینکه نیروهای مسلح مبتنی بر قران و در مسیر این کتاب الهی باشند وجود ندارد.
 
 
حجت الاسلام روشندل بیلندی با بیان اینکه شهدا با قران مأنوس بودند و این رمز موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس بود تصریح کرد: هیچ یک از وصیت نامه های شهدا بدون ایه قرآن اغاز نمی شود، این امر نشان می دهد شهدا همگی با قران همنشین بودند و قران در روح و جان انها نفوذ کرده است و در وصیت نامه های خود سفارش های زیادی به تدبر و عمل به قران داشتند.
کد خبر 1128031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha