عضو کانون «دوستان آسمانی» برگزیده پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» شد

گواهیان از کسب جایزه «سرباز وطن» در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مستند ایران توسط «حسن وزیرزاده» عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: «حسن وزیرزاده» مستندساز و کارگردان عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جایزه «سرباز وطن» در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مستند ایران را به خود اختصاص داد.

 
مدیرکانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: مستند «آورتین» به کارگردانی وزیرزاده به روایت فداکاری های «شهیدحاج‌قاسم‌سلیمانی» در پی حل مشکلات مردم می‌پردازد.

 

وی بیان کرد: کارگردانی، تدوین، پژوهش و جلوه های ویژه این اثر در مرکز رسانه‌ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام گرفته است.

 

گواهیان عنوان کرد: مراسم اختتامیه پازدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، شامگاه پنجشنبه (۲۵ آذر ماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان سینمایی، مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره پازدهم، مدیرعامل خانه سینما و تنی چند از هنرمندان عرصه سینما و مستند در تالار وحدت برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در ادامه مراسم «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر ارشاد، «زینب سلیمانی» رئیس بنیاد مکتب شهید سلیمانی، «محمد خزاعی» رئیس سازمان سینمایی و «محمد حمیدی مقدم» دبیر جشنواره برای اهدای جایزه «سرباز وطن» یادبود «شهید حاج قاسم سلیمانی» روی سن حاضر شدند.

 

به گزارش شبستان، در این آیین و در اقدامی که تشویق تمامی حاضران در مراسم را به دنبال داشت، وزیرزاده در از مخالفان حاج قاسم سلیمانی دعوت کرد تا مستند «آورتین» را تماشا کنند.

 

قابل ذکر است که جشنواره‌حقیقت معتبرترین جشنواره مستند کشور است.

کد خبر 1128057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha