«کاروان حبیب» به بوشهر می‌آید

رییس حوزه هنری استان بوشهر از ویژه‌برنامه هنری «روایت حبیب» در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر امید پارسایی‌فر در جمع خبرنگاران از ویژه‌برنامه هنری «روایت حبیب» در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: قرار است این برنامه در ۱۰ استان برگزار شود و تاکنو نیز در استان های کرمان، اصفهان، آذربایجان شرقی و  خوزستان اجرا شده است.


رییس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به دومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: روز ۲۶ و ۲۷ و ۲۸ آذرماه کاروان‌هایی که مخصوص اجرای برنامه در فضای باز هستند برنامه‌هایی را با موضوع سردار مقاومت شهید سلیمانی و شهدای مقاومت استان از جمله ریسعلی دلواری در قالب گروه‌های، شعر، نماهنگ، فیلم کوتاه و تیزر فرهنگی، تئاتر، حماسه‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی، سرود با مشارکت هنرمندان ملی و استانی اجرا خواهند کرد.


پارسایی‌فر با اشاره به برنامه‌های این رویداد فرهنگی، افزود: اولین برنامه هنری در شهر بوشهر، روز ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۹ در آستان مقدس امامزاده عبدالمهیمن (ع) با حضور هنرمندان استانی در قالب مداحی و سنج و دمام، شعرخوانی، تئاتر، ایستگاه نقاشی کودک، برگزاری مسابقه فرهنگی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین صبح روز شنبه ۲۷ آذر ساعت ۹ صبح از سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان ریسعلی دلواری با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی می‌شود و در ادامه عصر روز شنبه ساعت ۱۹ در شهرستان برازجان «دژ برازجان» ویژه‌برنامه هنری روایت حبیب با مشارکت هنرمندان ملی و استانی برگزار خواهد شد.


رییس حوزه هنری استان بوشهر همچنین از افتتاح نمایشگاه محیطی عکس و هنرهای تجسمی در «روایت حبیب» خبر داد و اظهار داشت: روز شنبه ساعت ۱۱ صبح در نگارخانه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۸۰ پایه نمایشگاهی عکس‌های ممتاز شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهد شد.


پارسایی‌فر با اشاره به ابعاد شخصیتی شهیدان مقاومت رئیس‌علی دلواری و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: عصر روز یکشنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۸:۳۰ ویژه‌برنامه شب خاطره با موضوع ابعاد شخصیتی مقاومت شهید رئیسعلی دلواری و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در شهر دلوار منزل شهید رئیس‌علی دلواری برگزار خواهد شد.


لازم به ذکر است این برنامه به میزبانی استان بوشهر و مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم سلیمانی و دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی اجرا می‌شود.

کد خبر 1128081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha