کمک بیش از ۳ میلیارد ریالی خادمیاران رضوی قائم شهر به محرومین

فاضل زاده گفت: خادمیاران افتخاری امام رضا( ع) در آذر ماه امسال سه میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال با همراهی خیرین و مردم نیک اندیش، صرف کمک و مساعدت به محرومان و نیازمندان شهرستان قائمشهر کردند .

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با اشاره به بیان نورانی امام رئوف آقا علی بن موسی اارضا (ع) مبنی بر اینکه « کمک کردن به ضعیفان و محرومان از بهترین انواع صدقه است »، گفت: سفیران رضوی ، خدمت زیر پرچم مقدس شمس الشموس که یکی از ارزشمندترین توفیق الهی است را افتخار بزرگی برای خود می دانند و به صورت جهادی و خودجوش درصدد محرومیت زدایی در حوزه های مختلف معیشتی، درمان، فرهنگی، تامین جهیزیه نوعروسان و ...هستند .

 

مسئول دفتر مرکزی کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با برشمردن انواع خدمات ارائه شده به اقشار مستمند جامعه افزود: ر راستای خدمات کریمانه و گره گشایی مشکلات جامعه ی هدف، با جذب بالغ بر سه میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال در آذرماه سال جاری، خدماتی از جمله تهیه و توزیع ۷۷۶ بسته ی کمک معیشتی و غذای گرم، اهدا ۲۷۵ بسته گوشت گوسفند، کمک هزینه تهیه پنج جهیزیه، ۲۴۵ مورد کمک نقدی و خدمات پزشکی در دستور کار خود داشتند. 

 

 

وی با بیان اینکه به برکت وجود آقا علی بن موسی الرضا(ع) خادمان حریم رضوی از  شهرستان قائم شهر به ۱۳۰۰خانواده ی نیازمند کمک کردند، گفت: یکی دیگر از اقدامات خادمان رضوی این شهرستان در ماه جاری، اجرای طرح «آقا حساب کردند» و رهایی دو خانواده از بدهی معوقه و همچنین، تعمیر و بازسازی چهار خانه مسکونی بوده است.

 


فاضل زاده در پایان ضمن برشمرد فعالیت هایی در راستای ترویج فرهنگ رضوی، به خدماتی در زمینه ی اجرای طرح تولی و روضه خانگی، برنامه های قرآنی و امور فرهنگی برای نوجوانان و جوانان، بزرگداشت مناسبت ها و مراسم های تبلیغی با حضور محبان اهل بیت (ع) در ۳۷ برنامه هم اشاره داشت.

 

 

 

کد خبر 1128085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha