توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شب یلدا در منطقه شاهین ویلای کرج با همت کانون مسجد انجام شد

ولی با اشاره به اهمیت توجه به محرومان و محرومیت زدایی گفت: توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شب یلدا در منطقه شاهین ویلای کرج با همت کانون مسجد انجام شد.

« علی اکبر ولیی» در جریان برپایی رزمایش مواسات و همدلی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مسجد امام جعفر صادق علیه السلام و گروه جهادی شهید منصوری با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد طرح محله اسلامی با محوریت مسجد را در برنامه کاری خود قرار داده است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) افزود: طرح محله اسلامی در محله شهرک جوادالائمه شاهین ویلا شروع شده است و گام‌های بسیار خوبی با همیاری و همکاری دوستان خوب مسجدی و محله شهرک جوادالائمه(ع) در این خصوص برداشته شده است. 

 


وی اظهار کرد: در این طرح ما توانستیم در امور فرهنگی و تربیتی امور خدمت رسانی به اهالی محل مخصوصاً آسیب پذیر و کم برخوردار که از لحاظ مالی ضعیف هستند تا حدودی این خانواده‌ها را تحت پوشش مسجد قرار دهیم.

 

وی ادامه داد: در جریان اجرای طرح محله محوری تعداد ۶۰ خانواده شناسایی شده اند که در طرح کمک رسانی به این خانواده ها تا حد امکان کمک های لازم انجام می شود.

 

ولیی اظهار کرد: سعی بر این است در کنار کمک رسانی به این خانواده ها خدمات فرهنگی و دینی و آنها داده شود ارتباط دو طرفه با این خانواده ها برقرار شود، که در امور مسجد شرکت کنند و از آسیب های جدی اجتماعی که می تواند آنها را در خطر قرار دهد پیشگیری کنند.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی مسجد با همکاری واحد خواهران در امور مشاوره و برگزاری کلاس های آموزشی سبک زندگی در این امر خانواده ها را توانمند کند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) خاطرنشان کرد: محله شهرک جوادالائمه با توجه به اهمیت شب یلدا و اهمیت خدمت رسانی به مردم یکی از نقاط محوری و فعالیتی کانون فرهنگی هنری مسجد است. 

 

 

 

کد خبر 1128111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha