فراخوان مسابقه تولیدات فضای مجازی «نماز» منتشر شد

بحرالعلومی از انتشار فراخوان مسابقه تولیدات فضای مجازی «نماز» با شعار «حاج قاسم ها زنده اند» خبر داد.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فراخوان مسابقه تولیدات فضای مجازی «نماز» با شعار «حاج قاسم ها زنده اند» منتشر شد.

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این مسابقه در موضوع های فیلم کوتاه، موشن گرافی، اینفوگرافیک، عکس، دلنوشته برای سردار دل ها برگزار می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این مسابقه برای مقطع سنی زیر 14 سال و بالای 15 سال پیش بینی شده است و شرکت کنندگان می توانند 2 اثر در هر بخش به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

 

بحرالعلومی اضافه کرد: مسابقه تولیدات فضای مجازی «نماز» با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز و تولید آثار فاخر در بخش فضای مجازی برگرفته از آیات و روایات است.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در مسابقه تا 10 دی ماه سال جاری می توانند آثار خود را از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ، ایتا و سروش به شماره 09141545169 ارسال کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: به برگزیدگان مسابقه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد و بخش ویژه ای برای آثار تاثیرگذار نیز پیش بینی شده است که به انتخاب هیئت داوران جوایز جداگانه ای تقدیر می شود.

 

بحرالعلومی افزود: این مسابقه به همت معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (س) و موسسه فرهنگی هنری تصویر هنر آرتا برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1128166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha