توزیع ۲۴ بسته معیشتی در بین نیازمندان بهشهری به همت کانون خدمت رضوی

طاطیان از توزیع ۲۴ بسته معیشتی در بین نیازمندان بهشهری به همت کانون خدمت رضوی خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در مناسبت های مختلف و در طول سال خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم نیازمند ادامه یابد.

«علی طاطیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) شهرستان بهشهر همون همیشه خدمت به محرومان و نیازمندان بهشهری را در در دستور کار دارند و این بار به کمک نیازمندان بهزیستی شتافتند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر از مازندران افزود: خدمات ارائه شده شامل 24 بسته کمک های مومنانه شامل ارزاق عمومی و 24 بسته گوشت قرمز در بین نیازمندان بوده است. 

 

وی با اشاره به فعالیت 12 کانون محلی در بهشهر خاطر نشان کرد: در کنار کانون خدمت رضوی شهرستان بهشهر، کانون های محلی و تخصصی بسیاری فعال هستند که با شناسایی نیازمندان و خیران در کمک رسانی به اغفراد کم برخوردار تلاش دارند.

 

طاطیان با اشاره به توزیع 24 بسته معیشتی در بین نیازمندان بهشهری به همت کانون خدمت رضوی گفت: تلاش داریم تا در مناسبت های مختلف و در طول سال خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم نیازمند ادامه یابد و این بار این کمک ها به ارزش 18 میلیون ريال در بین گروه هدف بهزیستی توزیع شد.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: در طول سال کمک های مختلف توسط کانون های خدمت رضوی با همکاری خیران انجام می شود که کمک‌های نقدی هر یک از کانون‌ها برای اجرای پویش‌های نذر رضا(ع)، نذر نان، نذر شفا، روضه رضا(ع)، نذر قربانی، آقا حساب کردند، تعلیم و تربیت، بسته‌های معیشتی، خدمات عمرانی در همکاری با گروه‌های جهادی، دارو و درمان و چهارشنبه‌های امام رضایی هزینه می شود.

 

وی یادآور شد: اقدامات کانون‌های خدمات رضوی در راستای محرومیت زدایی همراه با حفظ عزت و کرامتی انسانی نیازمندان است که از همه خیران در این بخش دعوت به همکاری می کنیم.

کد خبر 1128171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha