احیای فرهنگ ایثار و شهادت از مهم ترین نیازهای فرهنگی جامعه است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: احیای فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای ممتاز دوران دفاع مقدس و مستندسازی جلوه‌های ایثارگری از مهم ترین نیازهای فرهنگی جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در دیدار با جمعی از فعالان و مجریان پروژه‌های فرهنگ مکتوب حوزه ایثار و شهادت کاشانجمعی از فعالان کاشانی حوزه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: کاشان در حوزه نشر آثار مکتوب فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: احیای فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای ممتاز دوران دفاع مقدس و مستندسازی جلوه‌های ایثارگری از مهم ترین نیازهای فرهنگی جامعه است که باید با تمام توان در راه تحقق آن اهتمام ورزید.


حجت الاسلام معتمدی ادامه داد: هر یک از شهدا چراغ راه و راهنما هستند و باید با استفاده از ابزارهای مختلف هنر و رسانه این ستارگان پر فروغ را معرفی کرد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به تأثیرگذاری نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در مکتب جهاد و اخلاص، تصریح کرد:  فعالیت‌های مکتوب کاشان در ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی قابل توجه است و باید قدردان این نگاه مجاهدانه بود.

 

حجت الاسلام معتمدی بیان داشت: انتشار حداقل ۵ عنوان کتاب با موضوع حاج قاسم در کاشان، به معنای پیشتازی این شهر در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از چاپ و انتشار کتاب های حوزه ایثار و شهادت در کاشان، به بیان مسائل، مشکلات و دغدغه های فعالان حوزه نشر پرداخت و بر لزوم حمایت از فعالیت های حوزه نشر آثار ایثار و شهادت تأکید کرد.

کد خبر 1128172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha