پنج کانون مساجد فعال در استان خوزستان انتخاب و معرفی شدند

همت‌پور گفت: در قرعه کشی استانی سومین رویداد ملی فهما، پنج کانون فرهنگي هنري فعال در استان خوزستان با قيد قرعه انتخاب و جهت دريافت هديه نقدي معرفي شدند.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از انتخاب و معرفی پنج کانون فعال استان در رویداد ملی فهما خبر داد و اظهار کرد: رویداد ملی فهما بستری برای کشف استعدادهای فرهنگی هنری و مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: در این طرح بخش روستایی کانون‌های مساجد بیش از پیش توانستند فعالیت‌های گسترده خود را عرضه کنند.

 

وی اضافه کرد: اگر چه این رویداد در سال‌های اولیه تولد خود است اما زمانی به شکوفایی کامل می‌رسد که بچه‌های مسجد فعالیت‌های کامل خود را در سامانه ثبت و از حمایت‌های مادی و معنوی مناسب برخوردار شوند.

 

همت‌پور اذعان کرد: هر ساله شاهد استقبال بیشتر و بهتر کانون‌های مساجد در زیست بوم بچه‌های مسجد هستیم چرا که این سامانه پل ارتباط خوبی جهت دریافت اطلاعات و تجربیات سایر کانون‌های مساجد است.

 

وی تصریح کرد: پیش از این کانون‌های مساجد سرانه مالی خود را به صورت سنتی دریافت می‌کردند و پرداخت‌ها تقریبا برای همه کانون‌ها یکسان بود اما با شکل‌گیری سامانه بچه‌های مسجد در قالب رویداد ملی فهما تمامی مدیران کانون‌ها با ثبت فعالیت‌های خود از سرانه مالی متناسب و متفارتی برخوردار خواهند شد.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان ابراز کرد: در همین راستا جهت تشویق بیشتر کانون‌های مساجد در رویداد ملی فهما، ستاد کانون‌های مساجد استان از بین 800 کانون فرهنگی هنری که در این رویداد موفق به کسب امتیاز تا رقم 15 هزار امتیاز بودند، قرعه کشی صورت گرفت و به قید قرعه پنج کانون انتخاب و معرفی شد.

 

وی یاد آور شد: در این قرعه کشی کانون سردار دلها اهواز، کانون هدایت از شهرستان حمیدیه، کانون چهارده معصوم (ع) شهرستان شادگان، کانون بقیه الله (عج) شهرستان اندیمشک، کانون حضرت مهدی (عج) شهرستان اندیمشک انتخاب و برگزیده شدند.

 

کد خبر 1128173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha